AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Skribenten her undrer veldig: https://substack.com/@norwegiandissident/p-181971862 Jeg tror den nye verdensordenen vil føre til at vi gradvis over en periode på 5-10 år kommer til å se på NK som et mer vanlig land og at det vil bli mindre av den negative omtalen av landet. Jeg kjenner ikke Nord-Korea fra innsiden, foreløpig, men har lenge interessert meg for landet. Det begynte med at jeg leste kapittelet om Koreakrigen i William Blums Killing Hope for vel 20 år siden. Etter det, og med min kunnskap om (krigs)propaganda, ble jeg mer skeptisk til det jeg leste om landet i ‘redaktørstyrte’ medier. Jeg tør nå påstå at nordmenn flest kun har et helt overfladisk og parodisk inntrykk av Nord-Korea, basert på rene løgner som beskrevet ovenfor og fortielser om USAs forbrytelser mot landet de siste 80 årene. Anonymkode: 4609b...63c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Kanskje begynne med å lese noen av historiene til avhopperne. Anonymkode: f2abb...95b 1 Siter
psykedeliker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tør nå påstå at nordmenn flest kun har et helt overfladisk og parodisk inntrykk av Nord-Korea, basert på rene løgner som beskrevet ovenfor og fortielser om USAs forbrytelser mot landet de siste 80 årene. Selvfølgelig, du gjør bare som du blir instruert om, trolle-bot. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar 6 minutes ago, psykedeliker said: Selvfølgelig, du gjør bare som du blir instruert om, trolle-bot. Det var et sitat fra artikkelen, skrevet av FOR politikeren Lars Birkelund. Anonymkode: 4609b...63c 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Ja sult og planøkonomi er ikke kjent for å forringe livskvaliteten i det hele tatt…. NOT 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tør nå påstå at nordmenn flest kun har et helt overfladisk og parodisk inntrykk av Nord-Korea, basert på rene løgner som beskrevet ovenfor og fortielser om USAs forbrytelser mot landet de siste 80 årene. Jeg har en kollega som har vært i Nord-Korea og hen kunne fortelle at de ikke fikk reise fritt rundt eller gå fritt rundt, de var helt nødt til å følge et oppsatt program, ble kjørt rundt og fikk se kun det Nordkoreanske myndigheter vil du skal se. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.