Gå til innhold

Idol- så mange som ikke kan synge

Anbefalte innlegg

Gjest Jorunn-fan
Skrevet

:o) nå trekker de vel mye fram de som ikke kan synge også ....

Jeg falt så enormt for hun Jorunn som sang igår, så blid og naturlig jente med DEN fine stemmen. Hun kommer sikkert langt.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• MsSophie

4

• Lips1365380508

3

• Ade|ina

3

Skrevet

Noen er klovner, andre har sikkert vedda om å få komme på tv, andre er sikkert ikke helt vel bevart -og de "nære og kjære" har ikke hjerte til å si det til dem - hehe

Skrevet

Jeg også forsto det sånn som "kvinna", at hun studerte medisin. Men uansett, kommentaren var overflødig.

Det betydde " ER du sånn - eller har du DOPA deg?"

BjørnarBlåtann
Skrevet

Han blinde(?) som trodde han skulle komma vidre nettopp fordi han var blind gjorde meg flau på vegna av andre synshemmede.

Skrevet

Jeg satt og lurte på hvor barnevernet var, noen foreldre må da kunne ta for seg avkommet og fortelle dem på en pen måte at de ikke bør drite seg ut på landsdekkende tv?!

Skrevet

:o) nå trekker de vel mye fram de som ikke kan synge også ....

Jeg falt så enormt for hun Jorunn som sang igår, så blid og naturlig jente med DEN fine stemmen. Hun kommer sikkert langt.

Ja, det er enkelte som bare har "det" - dette udefinerbare. Jeg tør vedde på at hun er blant topp ti, når vi kommer så langt.

Skrevet

Ja, det er enkelte som bare har "det" - dette udefinerbare. Jeg tør vedde på at hun er blant topp ti, når vi kommer så langt.

Ja, hun hadde en vannvittig utstråling :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han blinde(?) som trodde han skulle komma vidre nettopp fordi han var blind gjorde meg flau på vegna av andre synshemmede.

Jeg tok akkurat det som spøk/selvironi fra hans side.

fei1365380229
Skrevet

Jeg tok akkurat det som spøk/selvironi fra hans side.

Jeg også :o)

Skrevet

Nei, det var ikke mye å rope hurra for i dag.

Men gutten fra Namsos var jo flott ,

Ellers synes jeg at dommerne kunne ha spart seg for de ekleste kommentarene.

Helt enig - min fjortiss hjemme falt pladask for Namsosfyren...:_)

Skrevet

...he he, men du - man kan godt være 38 og fremdeles synes han var en flott fyr:-)

Skrevet

...he he, men du - man kan godt være 38 og fremdeles synes han var en flott fyr:-)

Var det han med caps?

Skrevet

Jepp!

Ja, da får jeg vel innrømme at en 42-åring også hadde sansen for ham... ;-)

Skrevet

Blond gutt med pene tenner? Var det han?

Nam for Namsos.

Skrevet

litt mye tenner for min smak! :) - - og for mye hår....*s*

Skrevet

Blond gutt med pene tenner? Var det han?

Nam for Namsos.

Jepp!

Skrevet

Jepp!

Hvis vi mener den samme gutten, og det gjør vi sikker - i og med at han var såpass spesiell.

Han var jo knallpen og kjekk samtidig. Ikke sånn smørpen, men mannepen.

Hvem kan unngå å legge merke til han.

Det sa jo Ole også, "det du eventuellt mangler i stemmen, tar du igjen på..." Ikke korrekt sitert, men det var noe sånt han sa.

Skrevet

Jeg satt og lurte på hvor barnevernet var, noen foreldre må da kunne ta for seg avkommet og fortelle dem på en pen måte at de ikke bør drite seg ut på landsdekkende tv?!

Godt sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...