Gå til innhold

Gamle kjente??

Anbefalte innlegg

Gjest Gammel bruker
Skrevet

Hei er egentlig bare innom for å se etter gamle kjente her jeg... håper de evnt vil ta kontakt hvis noen av dere fortsatt existerer...

Hilse Demonia [email protected]

Skrevet

Demonia kjente jeg, men hvis du er henne, hvorfor i all verden bruker du "gammel bruker" som sig.?

"..........................."

Skrevet

Dessuten var dette innlegget altfor blottet for frekke og rappkjeftede uttalelser til å være fra Demonia :-)

".........................."

Skrevet

Dessuten var dette innlegget altfor blottet for frekke og rappkjeftede uttalelser til å være fra Demonia :-)

Virket litt som "ugler i mosen" den der...?

Skrevet

Tror det, ja :-)

Skrevet

Hvis det der er gode, gamle Demonia, så tror jeg jaggu meg jeg er gode, gamle Prippen :-)

Skrevet

Tror det, ja :-)

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Hvorfor tror du det?

Jeg trenger vel ingen grunn for å "tro", vel? Kan selfølgelig hende jeg tar feil.

"............................."

Skrevet

Jeg trenger vel ingen grunn for å "tro", vel? Kan selfølgelig hende jeg tar feil.

klabert! :) Jeg tror jo du er PeeWee - så !

Skrevet

klabert! :) Jeg tror jo du er PeeWee - så !

Hmmm...jeg kunne sikkert funnet på noe tilsvarende fornærmende å si, men jeg lar være :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis det der er gode, gamle Demonia, så tror jeg jaggu meg jeg er gode, gamle Prippen :-)

Prippen var Vincent.

Hehe, tidenes doldiskusjon! :)

Skrevet

Prippen var Vincent.

Hehe, tidenes doldiskusjon! :)

Det var noe jeg mistenkte en stund, men jeg har aldri fått det bevist.

"........................."

Skrevet

Hmmm...jeg kunne sikkert funnet på noe tilsvarende fornærmende å si, men jeg lar være :-)

SI DET! :-)

...men du har sikkert sett meg i DOL-galleriet den gang jeg var med der.....om du var der da - husker ikke jeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er vanskelig å få noe sånt bevist. Men at det var noe muffens der i gården er helt sikkert.

Skrevet

Jeg var på kontoret til Vincent da Prippen logget seg på ICQ - - - så......:)

Men det var ikke moro da det stod på - gubben skrev flittig mail til henne den gangen - og ble helt FÆLEN over de ryktene - han hadde sikkert ikke skrevet de mailen ehan skrev - til en mann - hehe

Det ble et skikkelig liv da han spurte Vincent på meldinger om det var sånn....

Og folk var helt på tuppa - hehe!

...men Prippen forsvant - jammen gjorde hun det.

Skrevet

SI DET! :-)

...men du har sikkert sett meg i DOL-galleriet den gang jeg var med der.....om du var der da - husker ikke jeg...

Vel, hvis du mener at bildet av meg i DOL-galleriet ser ut som PeeWee...da tror jeg vi tenker på to forskjellige karakterer :-)

Skrevet

Jeg var på kontoret til Vincent da Prippen logget seg på ICQ - - - så......:)

Men det var ikke moro da det stod på - gubben skrev flittig mail til henne den gangen - og ble helt FÆLEN over de ryktene - han hadde sikkert ikke skrevet de mailen ehan skrev - til en mann - hehe

Det ble et skikkelig liv da han spurte Vincent på meldinger om det var sånn....

Og folk var helt på tuppa - hehe!

...men Prippen forsvant - jammen gjorde hun det.

Du var på kontoret til Vincent mens Vincent logget seg på ICQ som Prippen?

Skrevet

Vel, hvis du mener at bildet av meg i DOL-galleriet ser ut som PeeWee...da tror jeg vi tenker på to forskjellige karakterer :-)

Jeg fikk "deg forklart" - etter at jeg hadde sagt det om PeeWee ;:)

Skrevet

Du var på kontoret til Vincent mens Vincent logget seg på ICQ som Prippen?

Da var han tryllekunstner i så fall -for jeg Chattet med henne på hans kontor...men det er klart - han KAN ha fått noen til å gjøre det for seg akkurat den dagen... LOL

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da var han tryllekunstner i så fall -for jeg Chattet med henne på hans kontor...men det er klart - han KAN ha fått noen til å gjøre det for seg akkurat den dagen... LOL

Selvsagt. Er man utspekulert nok ordner man sånt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...