Gjest Gammel bruker Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hei er egentlig bare innom for å se etter gamle kjente her jeg... håper de evnt vil ta kontakt hvis noen av dere fortsatt existerer... Hilse Demonia [email protected] 0 Siter
Prozak Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Demonia kjente jeg, men hvis du er henne, hvorfor i all verden bruker du "gammel bruker" som sig.? "..........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Dessuten var dette innlegget altfor blottet for frekke og rappkjeftede uttalelser til å være fra Demonia :-) ".........................." 0 Siter
Goliath Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Dessuten var dette innlegget altfor blottet for frekke og rappkjeftede uttalelser til å være fra Demonia :-) ".........................." Virket litt som "ugler i mosen" den der...? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Virket litt som "ugler i mosen" den der...? Tror det, ja :-) ".........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Virket litt som "ugler i mosen" den der...? Hvis det der er gode, gamle Demonia, så tror jeg jaggu meg jeg er gode, gamle Prippen :-) "..........................." 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Tror det, ja :-) ".........................." Hvorfor tror du det? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hvorfor tror du det? Jeg trenger vel ingen grunn for å "tro", vel? Kan selfølgelig hende jeg tar feil. "............................." 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg trenger vel ingen grunn for å "tro", vel? Kan selfølgelig hende jeg tar feil. "............................." klabert! Jeg tror jo du er PeeWee - så ! 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 klabert! Jeg tror jo du er PeeWee - så ! Hmmm...jeg kunne sikkert funnet på noe tilsvarende fornærmende å si, men jeg lar være :-) "............................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hvis det der er gode, gamle Demonia, så tror jeg jaggu meg jeg er gode, gamle Prippen :-) "..........................." Prippen var Vincent. Hehe, tidenes doldiskusjon! 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Prippen var Vincent. Hehe, tidenes doldiskusjon! Det var noe jeg mistenkte en stund, men jeg har aldri fått det bevist. "........................." 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hmmm...jeg kunne sikkert funnet på noe tilsvarende fornærmende å si, men jeg lar være :-) "............................." SI DET! :-) ...men du har sikkert sett meg i DOL-galleriet den gang jeg var med der.....om du var der da - husker ikke jeg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Det var noe jeg mistenkte en stund, men jeg har aldri fått det bevist. "........................." Nei, det er vanskelig å få noe sånt bevist. Men at det var noe muffens der i gården er helt sikkert. 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Det var noe jeg mistenkte en stund, men jeg har aldri fått det bevist. "........................." Jeg var på kontoret til Vincent da Prippen logget seg på ICQ - - - så...... Men det var ikke moro da det stod på - gubben skrev flittig mail til henne den gangen - og ble helt FÆLEN over de ryktene - han hadde sikkert ikke skrevet de mailen ehan skrev - til en mann - hehe Det ble et skikkelig liv da han spurte Vincent på meldinger om det var sånn.... Og folk var helt på tuppa - hehe! ...men Prippen forsvant - jammen gjorde hun det. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 SI DET! :-) ...men du har sikkert sett meg i DOL-galleriet den gang jeg var med der.....om du var der da - husker ikke jeg... Vel, hvis du mener at bildet av meg i DOL-galleriet ser ut som PeeWee...da tror jeg vi tenker på to forskjellige karakterer :-) "..........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg var på kontoret til Vincent da Prippen logget seg på ICQ - - - så...... Men det var ikke moro da det stod på - gubben skrev flittig mail til henne den gangen - og ble helt FÆLEN over de ryktene - han hadde sikkert ikke skrevet de mailen ehan skrev - til en mann - hehe Det ble et skikkelig liv da han spurte Vincent på meldinger om det var sånn.... Og folk var helt på tuppa - hehe! ...men Prippen forsvant - jammen gjorde hun det. Du var på kontoret til Vincent mens Vincent logget seg på ICQ som Prippen? ".........................." 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Vel, hvis du mener at bildet av meg i DOL-galleriet ser ut som PeeWee...da tror jeg vi tenker på to forskjellige karakterer :-) "..........................." Jeg fikk "deg forklart" - etter at jeg hadde sagt det om PeeWee ; 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Du var på kontoret til Vincent mens Vincent logget seg på ICQ som Prippen? ".........................." Da var han tryllekunstner i så fall -for jeg Chattet med henne på hans kontor...men det er klart - han KAN ha fått noen til å gjøre det for seg akkurat den dagen... LOL 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Da var han tryllekunstner i så fall -for jeg Chattet med henne på hans kontor...men det er klart - han KAN ha fått noen til å gjøre det for seg akkurat den dagen... LOL Selvsagt. Er man utspekulert nok ordner man sånt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.