Gå til innhold

Gamle kjente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt. Er man utspekulert nok ordner man sånt! :)

Hehe :)

Skrevet

Da var han tryllekunstner i så fall -for jeg Chattet med henne på hans kontor...men det er klart - han KAN ha fått noen til å gjøre det for seg akkurat den dagen... LOL

Ah, da skjønner jeg. Det høres litt usannsynlig ut, ja :-)

"........................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah, da skjønner jeg. Det høres litt usannsynlig ut, ja :-)

"........................"

Neida, det er ikke usannsynlig i det hele tatt. Her kommer Flisa, en unge kvinne gift med den unge mannen Vincent vil bevise noe - til kontoret hans, og selvfølgelig har han da rigget i stand et scenario hvor en bekjent logger seg på som Prippen - sånn at den unge kvinnen kan løpe hjem til den unge mannen og fortelle at den unge mannen tok feil.

Jeg mistenker Flisa for å være inkludert i en hemmelig orden som er ute etter å beskytte vatikanet, og Vincent (aka Prippen) er mest sannsynlig en skapning av underverdenen - også han medlem av en hemmelig kult, men i motsetning til de gode er han ute etter å styrte vatikanet.

Når Kahn forsto at det var noe muffens i gjære og konfronterte aliaset Prippen med de berettigete mistankene, snublet han over noe av et langt større omfang enn først antatt.

Kahn og Flisa er bare brikker i Vincents (aka Prippens) skitne plan om fullstendig herredømme.

Hilsen Dan Brown

Skrevet

Neida, det er ikke usannsynlig i det hele tatt. Her kommer Flisa, en unge kvinne gift med den unge mannen Vincent vil bevise noe - til kontoret hans, og selvfølgelig har han da rigget i stand et scenario hvor en bekjent logger seg på som Prippen - sånn at den unge kvinnen kan løpe hjem til den unge mannen og fortelle at den unge mannen tok feil.

Jeg mistenker Flisa for å være inkludert i en hemmelig orden som er ute etter å beskytte vatikanet, og Vincent (aka Prippen) er mest sannsynlig en skapning av underverdenen - også han medlem av en hemmelig kult, men i motsetning til de gode er han ute etter å styrte vatikanet.

Når Kahn forsto at det var noe muffens i gjære og konfronterte aliaset Prippen med de berettigete mistankene, snublet han over noe av et langt større omfang enn først antatt.

Kahn og Flisa er bare brikker i Vincents (aka Prippens) skitne plan om fullstendig herredømme.

Hilsen Dan Brown

Ja guri - sånn må det ha vært! *redd*

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja guri - sånn må det ha vært! *redd*

:)

Det er nå i det minste en god teori! :)

Skrevet

Hilsen Dan Brown

Det spørs vel om ikke flisa egentlig er Maria Magdalena, og Kahn er Josef av Artimea. Sammen er de dynamitt.

"............................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det spørs vel om ikke flisa egentlig er Maria Magdalena, og Kahn er Josef av Artimea. Sammen er de dynamitt.

"............................"

Det har alltid slått meg at det er noe gudommelig over Kahn, så teorien din er god. Ikke like god som min, men helt grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...