Gå til innhold

Pinlig tema

Gjest litt på etterskudd, 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Syntes heller du skal være stolt av din moral."

Betyr det at de som ikke venter ikke har moral, eller har dårlig moral? :-)

".............................."

Nei, men jeg ventet på det spørsmålet.

Gadd bare ikke å utdype det mer :-)

For her svarte jeg hun som skrev innlegget, og hun har da ingenting å være flau over. Eller mener du det kanskje?

Skrevet

Nei, men jeg ventet på det spørsmålet.

Gadd bare ikke å utdype det mer :-)

For her svarte jeg hun som skrev innlegget, og hun har da ingenting å være flau over. Eller mener du det kanskje?

På ingen måte :-) Jeg bare steiler litt når man drar moral inn i bildet.

"..........................."

Skrevet

Man er et myye bedre menneske om man ikke har hatt sex før. Den ting er sikkert. Helst jomfrufødsel og kun én partner gjennom et langt liv.

Jepp jepp.

Jomfrufødsel og èn partner? Betyr det at man ikke behøver å ha sex? Ever? Juhuuh!

"........................"

Skrevet

Dette skal du ikke bekymre deg over (lett for meg å si, tenker du?). Ikke vet jeg hvor lenge du tenker å vente, hvis dere blir sammen. Selv har jeg hatt to sexpartnere, og han ene var jeg sammen med i en mnd før vi hadde sex, han andre i nesten to måneder (fordi første gang var jeg jomfru, andre gang var han jomfru). Sistnevnte var nesten 22 da han mistet jomfrudommen, og jeg har iallefall aldri brydd meg om det.

Liker han ikke at du er jomfru, og ikke har tålmodighet med deg, så får du bare innse at han ikke er så kul likevel. Lykke til uansett!

Skrevet

jeg er 22 og hadde sex for første gang for et par måneder siden med min kjæreste som er litt eldre enn din.. Syns ikke du skal bekymre deg, kjæresten min tok veldig hensyn og gjorde alt til en flott opplevelse for meg, det kommer nok din til å gjøre også! Selv om det ikke er hans første gang så er det hans første med deg, og det er alltid spesielt.

Skrevet

Han kommer garantert ikke til å le av deg.

Det er ikke noe galt i å være jomfru i en alder av 22 år (hadde du vært 40 hadde jeg nok stusset litt). Et pluss (i min bok, mange vil nok hudflette meg for dette) er at du ikke har hatt masse ONS.

Det er slett ikke unormalt å ikke ha møtt noen en vil være kjæreste med når en er 22. Det hadde i alle fall ikke vært å bedre å hatt masse kjærester bare for å ha dem (uten at følelsene var tilstrekkelig til stede).

Bare sørg for å fortelle han hvorfor du vil vente, og evt hvor lenge, slik at han ikke tolker dine avvisninger feil og avslutter forholdet.

Skrevet

Hvis han ler av deg fordi du ikke vil ha sex før du er sikker på personen, så er han en idiot. Hvor sikker du må være på personen vil selfølgelig avgjøre en del: må du være gift først, så blir nok saken litt vanskeligere.

Selv ville jeg nok neppe foretrukket en jomfru, men er personen interessant nok så får slike detaljer som erfaring annenprioritet.

Hvorfor ville du ikke hatt en jomfru?

Skrevet

Jeg vet du spør prozak men svarer raskt jeg også.

En jomfru er uerfaren. For mennesker som er erfarne og har hatt mye spennede og eksperimenterende sex opp gjennom årene kan det bli kjedelig å måtte "lære opp" en totalt uerfaren person.

Kort sagt! :)

Skrevet

Mary Poppins svarer omtrent det jeg hadde tenkt å svare :-)

Skrevet

;-)

Skrevet

Så det at en en er glad i et menneske kommer liksom i skyggen av at 'det blir for kjedelig, jeg som er vant med så mye mer spennende gidder ikke dette' ??

Skrevet

Jeg vet du spør prozak men svarer raskt jeg også.

En jomfru er uerfaren. For mennesker som er erfarne og har hatt mye spennede og eksperimenterende sex opp gjennom årene kan det bli kjedelig å måtte "lære opp" en totalt uerfaren person.

Kort sagt! :)

Så det at en en er glad i et menneske kommer liksom i skyggen av at 'det blir for kjedelig, jeg som er vant med så mye mer spennende gidder ikke dette' ??

Skrevet

Hvor får du det fra? Det er snakk om hva man FORETREKKER; hvis man møter en person man liker og/eller er glad i, så dropper man neppe vedkommende p.g.a det. Men jeg går ikke rundt og ønsker meg en famlende jomfru, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...