Gjest funker de? Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Noen som har noe erfaring med sånne (e.l)? Er det "waste of money" eller er det mulig å trene styrke på denne måten? Jeg tenker ikke på å gå ned i vekt ved bruk av slike, heller bare å få litt muskler. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det er så godt som 100% svada. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det. "............................" 0 Siter
Gjest funker de? Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO 0 Siter
Prozak Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO Det fungerer fortsatt ikke :-) Meningen er vel at musklene skal brukes av å sende små støt gjennom dem. Jeg prøvde en sånn en for moro skyld en gang, og lå en halvtime mens brystmusklene strammet seg som jeg aldri hadde opplevd før. Men de var ikke i nærheten av å være slitne og støle etterpå, og det burde de ha vært, da jeg ikke hadde trent på mange år. For å si det enkelt: hvis noe slikt hadde fungert, så hadde de ikke blitt solgt på TV-Shop. De hadde revolusjonert kroppsbyggerverdenen. Og ellers blir jeg kvalm av TV-Shop, spesiellt denne hvor Chuck Norris er med. En person som har trent seriøst hele livet bør holde seg for god til å komme med slik svada på tv. ".........................." 0 Siter
Moraki Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det fungerer fortsatt ikke :-) Meningen er vel at musklene skal brukes av å sende små støt gjennom dem. Jeg prøvde en sånn en for moro skyld en gang, og lå en halvtime mens brystmusklene strammet seg som jeg aldri hadde opplevd før. Men de var ikke i nærheten av å være slitne og støle etterpå, og det burde de ha vært, da jeg ikke hadde trent på mange år. For å si det enkelt: hvis noe slikt hadde fungert, så hadde de ikke blitt solgt på TV-Shop. De hadde revolusjonert kroppsbyggerverdenen. Og ellers blir jeg kvalm av TV-Shop, spesiellt denne hvor Chuck Norris er med. En person som har trent seriøst hele livet bør holde seg for god til å komme med slik svada på tv. ".........................." Skal bare nevne at den dekk-kremen de selger på TV-shop faktisk fungerer veldig bra. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Skal bare nevne at den dekk-kremen de selger på TV-shop faktisk fungerer veldig bra. Den er kanskje ikke så "magisk" :-) "............................." 0 Siter
Moraki Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Den er kanskje ikke så "magisk" :-) "............................." Den har magisk virkning på det trøtte mårratrynet mitt hvertfall, hehe :-) God natt! 0 Siter
Excelsion Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 De virker ikke. Eneste du ender opp med er brann merker, snakker av erfaring. Eneste måten å stramme opp kroppen er å trene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Det er bedre å bruke penga på tipping. Eventuelt på et abbonement hos SATS. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Skal bare nevne at den dekk-kremen de selger på TV-shop faktisk fungerer veldig bra. ..hvilken er det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Skal bare nevne at den dekk-kremen de selger på TV-shop faktisk fungerer veldig bra. Ja gjør den det?? Har lurt litt på den skjønner du. Men den er ikke fet eller? Inneholder den olje? 0 Siter
Line Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Nei, det funker ikke. Det gjør direkte vondt om du ikke har på masse gele som følger med, og den bittelille flaska som du får med rekker ikke til mange rundene. Og man får brannmerker og varige arr. Abefaler det ikke! Jeg har prøvd, og angrer litt på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.