Gå til innhold

Gymform quick fitness

Anbefalte innlegg

Gjest funker de?
Skrevet

Noen som har noe erfaring med sånne (e.l)? Er det "waste of money" eller er det mulig å trene styrke på denne måten? Jeg tenker ikke på å gå ned i vekt ved bruk av slike, heller bare å få litt muskler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så godt som 100% svada. Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det.

"............................"

Skrevet

Det fungerer fortsatt ikke :-)

Meningen er vel at musklene skal brukes av å sende små støt gjennom dem. Jeg prøvde en sånn en for moro skyld en gang, og lå en halvtime mens brystmusklene strammet seg som jeg aldri hadde opplevd før. Men de var ikke i nærheten av å være slitne og støle etterpå, og det burde de ha vært, da jeg ikke hadde trent på mange år.

For å si det enkelt: hvis noe slikt hadde fungert, så hadde de ikke blitt solgt på TV-Shop. De hadde revolusjonert kroppsbyggerverdenen.

Og ellers blir jeg kvalm av TV-Shop, spesiellt denne hvor Chuck Norris er med. En person som har trent seriøst hele livet bør holde seg for god til å komme med slik svada på tv.

".........................."

Skrevet

Det fungerer fortsatt ikke :-)

Meningen er vel at musklene skal brukes av å sende små støt gjennom dem. Jeg prøvde en sånn en for moro skyld en gang, og lå en halvtime mens brystmusklene strammet seg som jeg aldri hadde opplevd før. Men de var ikke i nærheten av å være slitne og støle etterpå, og det burde de ha vært, da jeg ikke hadde trent på mange år.

For å si det enkelt: hvis noe slikt hadde fungert, så hadde de ikke blitt solgt på TV-Shop. De hadde revolusjonert kroppsbyggerverdenen.

Og ellers blir jeg kvalm av TV-Shop, spesiellt denne hvor Chuck Norris er med. En person som har trent seriøst hele livet bør holde seg for god til å komme med slik svada på tv.

".........................."

Skal bare nevne at den dekk-kremen de selger på TV-shop faktisk fungerer veldig bra.

Skrevet

Skal bare nevne at den dekk-kremen de selger på TV-shop faktisk fungerer veldig bra.

Den er kanskje ikke så "magisk" :-)

"............................."

Skrevet

Den er kanskje ikke så "magisk" :-)

"............................."

Den har magisk virkning på det trøtte mårratrynet mitt hvertfall, hehe :-)

God natt!

Skrevet

De virker ikke.

Eneste du ender opp med er brann merker, snakker av erfaring.

Eneste måten å stramme opp kroppen er å trene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bedre å bruke penga på tipping.

Eventuelt på et abbonement hos SATS.

Skrevet

..hvilken er det?

Skrevet

Ja gjør den det?? Har lurt litt på den skjønner du. Men den er ikke fet eller? Inneholder den olje?

Skrevet

Nei, det funker ikke. Det gjør direkte vondt om du ikke har på masse gele som følger med, og den bittelille flaska som du får med rekker ikke til mange rundene.

Og man får brannmerker og varige arr. Abefaler det ikke! Jeg har prøvd, og angrer litt på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...