Gjest kanskje på tur Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Vi vurderer en uke i Dubai. Noen som har vært der og kan fortelle litt? Hva med turer, opplevelser og shopping? Er det strengt med hensyn til alkohol etc. i og med at det er ett muslimsk "land". 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg har bodd 15 år i Dubai og kan trygt si at det er et fantastisk sted. Veldig tusen og en natt! Det er kjempe bra shopping muligheter der, så man kan vel si at det er et paradis når det gjelder shopping. Personlig synes jeg det aller beste shopping centre er City Centre, veldig stort med haugevis av butikker. I tillegg er det jo den berømte gull souken. Hvis dere er ute etter billig gull bør dere ta dere en tur dit, og ikke vær besjeden med prutingen!! Når det gjelder alkohol er de ikke strenge nei, du får alkolhol på alle resturanter. Men du får ikke kjøpt på pole, men det har dere vel ikke behov for heller. Det er et muslimsk land ja, men du merker det egentlig ikke. Det er utrolig internasjonalt, og dermed helt annerledels enn andre muslimske land. Har dere tenkt ut hotel enda? Hvis dere ikke bor på et hotel med beach klubb vil jeg anbefalle dere å leie dere inn en dag på Jumeirah Beach Club, som hører til Jumeirah Beach Hotel og Burj Al Arab (store hotellet i vannet), kjempe lukseriøst, men ikke for dyrt. Jeg var medlem der og brukte det masse. Jeg vil også anbefalle dere å ta en ørken tur. Det er flere selskaper som driver med det, spør i resepsjonen på hotellet. Veldig moro, også lager de istand middag i ørkenen. (Det var hvertfal sånn før). Det er masse flotte resturanter også, Jumeirah Beach hotel har masse bra. I tillegg kan jeg anbefalle resturanten på Royal Mirage Hotel. Le Meridien hotel er et marrokansk inspirert hotel, så det er bare kjempe flott der. En av resturantene der ( husker desverre ikke navnet) er også veldig bra. kunne fortsatte i evigheter her men er det noe mer spesifikt du lurer på er det bare å spørre 0 Siter
Gjest kanskje på tur Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg har bodd 15 år i Dubai og kan trygt si at det er et fantastisk sted. Veldig tusen og en natt! Det er kjempe bra shopping muligheter der, så man kan vel si at det er et paradis når det gjelder shopping. Personlig synes jeg det aller beste shopping centre er City Centre, veldig stort med haugevis av butikker. I tillegg er det jo den berømte gull souken. Hvis dere er ute etter billig gull bør dere ta dere en tur dit, og ikke vær besjeden med prutingen!! Når det gjelder alkohol er de ikke strenge nei, du får alkolhol på alle resturanter. Men du får ikke kjøpt på pole, men det har dere vel ikke behov for heller. Det er et muslimsk land ja, men du merker det egentlig ikke. Det er utrolig internasjonalt, og dermed helt annerledels enn andre muslimske land. Har dere tenkt ut hotel enda? Hvis dere ikke bor på et hotel med beach klubb vil jeg anbefalle dere å leie dere inn en dag på Jumeirah Beach Club, som hører til Jumeirah Beach Hotel og Burj Al Arab (store hotellet i vannet), kjempe lukseriøst, men ikke for dyrt. Jeg var medlem der og brukte det masse. Jeg vil også anbefalle dere å ta en ørken tur. Det er flere selskaper som driver med det, spør i resepsjonen på hotellet. Veldig moro, også lager de istand middag i ørkenen. (Det var hvertfal sånn før). Det er masse flotte resturanter også, Jumeirah Beach hotel har masse bra. I tillegg kan jeg anbefalle resturanten på Royal Mirage Hotel. Le Meridien hotel er et marrokansk inspirert hotel, så det er bare kjempe flott der. En av resturantene der ( husker desverre ikke navnet) er også veldig bra. kunne fortsatte i evigheter her men er det noe mer spesifikt du lurer på er det bare å spørre Tusen takk for utfyllende svar. Du har ikke akkurat dempet lysten min til å reise dit:-) Jeg kommer gjerne tilbake med flere spørsmål når jeg får samlet meg litt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk for utfyllende svar. Du har ikke akkurat dempet lysten min til å reise dit:-) Jeg kommer gjerne tilbake med flere spørsmål når jeg får samlet meg litt. Bare hyggelig Og det er som sagt bare å spørre. 0 Siter
Gjest skal på tur Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Bare hyggelig Og det er som sagt bare å spørre. Hei igjen Mary Poppins, Nå har vi bestilt flybilletter men ikke hotell. Vi vurderer Jumeira Beach hotell men lurer på om dette ligger langt fra byen? Er det lurest å bo i byen eller er det bedre å bo på på et strand hotell? Ørkentur er en selvfølge. Vi vurderer også en tur på ett badeland samt en kveldstur på elven. Har du andre tips til hva vi kan gjøre. Ungene som skal være med er 11, 17 og 22. Ungene vil gjerne være noen dager på stranda men vi tar også sikte på andre opplevelser. Handling er også en selvfølge. Senteret du nevner er notert. Håper du har tid til å svare. mvh 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hei igjen Mary Poppins, Nå har vi bestilt flybilletter men ikke hotell. Vi vurderer Jumeira Beach hotell men lurer på om dette ligger langt fra byen? Er det lurest å bo i byen eller er det bedre å bo på på et strand hotell? Ørkentur er en selvfølge. Vi vurderer også en tur på ett badeland samt en kveldstur på elven. Har du andre tips til hva vi kan gjøre. Ungene som skal være med er 11, 17 og 22. Ungene vil gjerne være noen dager på stranda men vi tar også sikte på andre opplevelser. Handling er også en selvfølge. Senteret du nevner er notert. Håper du har tid til å svare. mvh “Nå har vi bestilt flybilletter men ikke hotell. Vi vurderer Jumeira Beach hotell men lurer på om dette ligger langt fra byen? Er det lurest å bo i byen eller er det bedre å bo på på et strand hotell?” Hehe du skal lete lenge for å finne byen i Dubai, Dubai har nemlig ikke noe sentrum slik de fleste andre byer har. Jumeirah Beach Hotel er kjempe bra, og da får du tilgang til beachklubben der og det er veldig deilig. I tillegg har Jumeirah beach masse resturanter å tilby. Vil også nevne at dere må regne med å ta taxi overalt, ingenting er gåavstand. Det finnes ingen gater å rusle i, bortsett fra gull souken. “Ørkentur er en selvfølge. Vi vurderer også en tur på ett badeland samt en kveldstur på elven. Har du andre tips til hva vi kan gjøre. Ungene som skal være med er 11, 17 og 22.” Rett ved siden av Jumeirah Beach (det hører til) ligger Wild Wadi, en stor og kul vannpark som kan være artig for ungene. Her er “ridesene” ganske tøffe så 17- og 22 åring kan også synes det er gøy. Når det gjelder kveldsturen på elven anbefaller jeg dere å ta en dow trip, (en arabisk båt som kjører på elven), spør hotellet for mer info. “Ungene vil gjerne være noen dager på stranda men vi tar også sikte på andre opplevelser. Handling er også en selvfølge. Senteret du nevner er notert” Stranden har dere rett utenfor hotellet. Det har kommet et par nye store shopping sentre, som jeg ikke husker navnet på, men skal høre med kusinen min som bor der nede, og komme tilbake til dere med det. Når er det dere har tenkt dere dit forresten? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har bodd 15 år i Dubai og kan trygt si at det er et fantastisk sted. Veldig tusen og en natt! Det er kjempe bra shopping muligheter der, så man kan vel si at det er et paradis når det gjelder shopping. Personlig synes jeg det aller beste shopping centre er City Centre, veldig stort med haugevis av butikker. I tillegg er det jo den berømte gull souken. Hvis dere er ute etter billig gull bør dere ta dere en tur dit, og ikke vær besjeden med prutingen!! Når det gjelder alkohol er de ikke strenge nei, du får alkolhol på alle resturanter. Men du får ikke kjøpt på pole, men det har dere vel ikke behov for heller. Det er et muslimsk land ja, men du merker det egentlig ikke. Det er utrolig internasjonalt, og dermed helt annerledels enn andre muslimske land. Har dere tenkt ut hotel enda? Hvis dere ikke bor på et hotel med beach klubb vil jeg anbefalle dere å leie dere inn en dag på Jumeirah Beach Club, som hører til Jumeirah Beach Hotel og Burj Al Arab (store hotellet i vannet), kjempe lukseriøst, men ikke for dyrt. Jeg var medlem der og brukte det masse. Jeg vil også anbefalle dere å ta en ørken tur. Det er flere selskaper som driver med det, spør i resepsjonen på hotellet. Veldig moro, også lager de istand middag i ørkenen. (Det var hvertfal sånn før). Det er masse flotte resturanter også, Jumeirah Beach hotel har masse bra. I tillegg kan jeg anbefalle resturanten på Royal Mirage Hotel. Le Meridien hotel er et marrokansk inspirert hotel, så det er bare kjempe flott der. En av resturantene der ( husker desverre ikke navnet) er også veldig bra. kunne fortsatte i evigheter her men er det noe mer spesifikt du lurer på er det bare å spørre Blir bare nysgjerrig, men hva drev du med i 15 år i Dubai. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Blir bare nysgjerrig, men hva drev du med i 15 år i Dubai. Tja si det hehe.. Neida, Mamma og Pappa flyttet dit for maaaange år siden, så jeg er født og oppvokst der. Vi flyttet hjem igjen da jeg var rundt 15 år. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Tja si det hehe.. Neida, Mamma og Pappa flyttet dit for maaaange år siden, så jeg er født og oppvokst der. Vi flyttet hjem igjen da jeg var rundt 15 år. Ok da forstår jeg. Trodde også at du var ganske ung, eller tar jeg feil der. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ok da forstår jeg. Trodde også at du var ganske ung, eller tar jeg feil der. tja 22 er vel kanskje ganske ungt.. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 tja 22 er vel kanskje ganske ungt.. Ja absolutt, i hvert fall for meg som har en datter i den alderen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hei igjen Mary Poppins, Nå har vi bestilt flybilletter men ikke hotell. Vi vurderer Jumeira Beach hotell men lurer på om dette ligger langt fra byen? Er det lurest å bo i byen eller er det bedre å bo på på et strand hotell? Ørkentur er en selvfølge. Vi vurderer også en tur på ett badeland samt en kveldstur på elven. Har du andre tips til hva vi kan gjøre. Ungene som skal være med er 11, 17 og 22. Ungene vil gjerne være noen dager på stranda men vi tar også sikte på andre opplevelser. Handling er også en selvfølge. Senteret du nevner er notert. Håper du har tid til å svare. mvh Mercato er et annet shopping centre som er gankge nytt og veldig bra. Glemte også å nevne at Trader Vics på Holdiay Inn Hotel er en utrolig god og populær resturant, men passer egentlig ikke for 7 åringen. I tillegg bør dere ta dere en tur til Medinat hotel og se den nye bygde souken, fantastisk! 0 Siter
Gjest skal på tur Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hei, Takk for all dine gode tips. Vi skal ikke reise før i august så det er god tid ennå. Kan jeg spørre hvorfor restauranten ikke er noe for en 7åring? Foreløpig er kun flybilettene bestilt, så vi vurderer de forskjellige hotellene fortsatt. Er i tvil om det er best og bo ved stranden eller i "byen". Det viste seg også at det ikke gikk å ha to "barn" på rommet på Jumeira beach. Vi har derfor kikket litt på andre muligheter. Blant annet Golden sands (men her var vist alkohol helt forbudt. Enkelte i reisefølget synes dette hørtes ille ut). Men tur blir det helt sikkert. Jeg gleder meg veldig. Helt sikkert er det at vi må på ørkensafari samt den båtturen du nevner. I tillegg er shopping ett must for meg (takk for tips om sentere). Badeland kommer vi nok heller ikke unna:-) 0 Siter
Gjest skal på tur Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 “Nå har vi bestilt flybilletter men ikke hotell. Vi vurderer Jumeira Beach hotell men lurer på om dette ligger langt fra byen? Er det lurest å bo i byen eller er det bedre å bo på på et strand hotell?” Hehe du skal lete lenge for å finne byen i Dubai, Dubai har nemlig ikke noe sentrum slik de fleste andre byer har. Jumeirah Beach Hotel er kjempe bra, og da får du tilgang til beachklubben der og det er veldig deilig. I tillegg har Jumeirah beach masse resturanter å tilby. Vil også nevne at dere må regne med å ta taxi overalt, ingenting er gåavstand. Det finnes ingen gater å rusle i, bortsett fra gull souken. “Ørkentur er en selvfølge. Vi vurderer også en tur på ett badeland samt en kveldstur på elven. Har du andre tips til hva vi kan gjøre. Ungene som skal være med er 11, 17 og 22.” Rett ved siden av Jumeirah Beach (det hører til) ligger Wild Wadi, en stor og kul vannpark som kan være artig for ungene. Her er “ridesene” ganske tøffe så 17- og 22 åring kan også synes det er gøy. Når det gjelder kveldsturen på elven anbefaller jeg dere å ta en dow trip, (en arabisk båt som kjører på elven), spør hotellet for mer info. “Ungene vil gjerne være noen dager på stranda men vi tar også sikte på andre opplevelser. Handling er også en selvfølge. Senteret du nevner er notert” Stranden har dere rett utenfor hotellet. Det har kommet et par nye store shopping sentre, som jeg ikke husker navnet på, men skal høre med kusinen min som bor der nede, og komme tilbake til dere med det. Når er det dere har tenkt dere dit forresten? Hei, Takk for all dine gode tips. Vi skal ikke reise før i august så det er god tid ennå. Kan jeg spørre hvorfor restauranten ikke er noe for en 7åring? Foreløpig er kun flybilettene bestilt, så vi vurderer de forskjellige hotellene fortsatt. Er i tvil om det er best og bo ved stranden eller i "byen". Det viste seg også at det ikke gikk å ha to "barn" på rommet på Jumeira beach. Vi har derfor kikket litt på andre muligheter. Blant annet Golden sands (men her var vist alkohol helt forbudt. Enkelte i reisefølget synes dette hørtes ille ut). Men tur blir det helt sikkert. Jeg gleder meg veldig. Helt sikkert er det at vi må på ørkensafari samt den båtturen du nevner. I tillegg er shopping ett must for meg (takk for tips om sentere). Badeland kommer vi nok heller ikke unna:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hei, Takk for all dine gode tips. Vi skal ikke reise før i august så det er god tid ennå. Kan jeg spørre hvorfor restauranten ikke er noe for en 7åring? Foreløpig er kun flybilettene bestilt, så vi vurderer de forskjellige hotellene fortsatt. Er i tvil om det er best og bo ved stranden eller i "byen". Det viste seg også at det ikke gikk å ha to "barn" på rommet på Jumeira beach. Vi har derfor kikket litt på andre muligheter. Blant annet Golden sands (men her var vist alkohol helt forbudt. Enkelte i reisefølget synes dette hørtes ille ut). Men tur blir det helt sikkert. Jeg gleder meg veldig. Helt sikkert er det at vi må på ørkensafari samt den båtturen du nevner. I tillegg er shopping ett must for meg (takk for tips om sentere). Badeland kommer vi nok heller ikke unna:-) Trader Vics er en litt stiv resturant, som passer best for voksne folk, men maten er helt fantastisk!! Som jeg har nevnt tidligere er det egentlig det samme hvor dere bor for dere må uansett ta taxi rundt omkring. Jeg anbefaler ikke Golden Sands, det er et gammelt hotell og ikke så veldig fint egentlig, sammenliknet med andre hotell der nede. Jumeirah Beach Hotel er veldig populært men dumt hvis dere ikke kan ha to barn på rommet, men kanskje dere kunne leid en mini suite? Så kan alle bo på samme rom? Pleier å være billigere det enn å leie to vanlig rom. Men det er mange andre bra hoteller i Dubai så dere kan jo velge noe annet. Dere skal dra i august? Jeg vil advare dere om at det riiimelig varmt der nede på den tiden av året. 0 Siter
Gjest skal på tur Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Trader Vics er en litt stiv resturant, som passer best for voksne folk, men maten er helt fantastisk!! Som jeg har nevnt tidligere er det egentlig det samme hvor dere bor for dere må uansett ta taxi rundt omkring. Jeg anbefaler ikke Golden Sands, det er et gammelt hotell og ikke så veldig fint egentlig, sammenliknet med andre hotell der nede. Jumeirah Beach Hotel er veldig populært men dumt hvis dere ikke kan ha to barn på rommet, men kanskje dere kunne leid en mini suite? Så kan alle bo på samme rom? Pleier å være billigere det enn å leie to vanlig rom. Men det er mange andre bra hoteller i Dubai så dere kan jo velge noe annet. Dere skal dra i august? Jeg vil advare dere om at det riiimelig varmt der nede på den tiden av året. hei Mary Poppins, Det endte opp med at vi bestilte på Metropolitan Beach Resort. Håper dette er ett greit hotell og at det ligger ok til. Lurte på om du kunne si litt om shopping-muligheter (Hvilke sentere og hva vi absolutt bør gjøre når vi er der. Tenker da på ting som ørkensafarier etc. Badeland er også et must. Jeg ser det er flere forskjellige. Er det noen som er bedre en andre? Hva med klesdrakt? Kan man gå i shorts og singelet eller bør man være mer tildekket? Har du noen fine linker tar jeg gjerne det også 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 hei Mary Poppins, Det endte opp med at vi bestilte på Metropolitan Beach Resort. Håper dette er ett greit hotell og at det ligger ok til. Lurte på om du kunne si litt om shopping-muligheter (Hvilke sentere og hva vi absolutt bør gjøre når vi er der. Tenker da på ting som ørkensafarier etc. Badeland er også et must. Jeg ser det er flere forskjellige. Er det noen som er bedre en andre? Hva med klesdrakt? Kan man gå i shorts og singelet eller bør man være mer tildekket? Har du noen fine linker tar jeg gjerne det også Hei Beklager sent svar. Når det gjelder tildekking er det ikke strengt i det hele tatt, en kan fint gå med singlet og skjørt. Det er litt vanskelig for meg å si så mye om shoppingmulighetene, fordi det er et par år siden jeg var der sist og det bygges konstant der nede, så det var som var bra for et par år siden kan tenkes å ike være like stas nå lenger. Men foreldrene mine var der for et par uker siden og fortalte om et nytt shoppingcentre som var inspirert av forskjellige land, bl.a Egypt og Morokko, og det var visst helt praktfult. Du føler virkelig at du har kommet til tusen og en natt. Dit bør dere så absolutt dra. Skal prøve å finne ut hva dette het. Dere burde også ta dere en tur til gull souken, du kan lese om den her: http://www.pilotguides.com/destination_guide/middle_east_and_north_africa/arab_gulf_states/shopping_in_dubai.php Ellers er en ørkentur artig å få med seg,ta en titt på disse linkene: http://www.godubai.com/hotelbooking/TourProfile.asp?Tid=7 http://www.godubai.com/hotelbooking/TourProfile.asp?Tid=9 Det finnes en vannpark som heter Wild Wadi, som ligger ved Jumeirah Beach Hotel, den er ganske fin. http://www.wildwadi.com/ Ellers burde dere ta dere en tur å se på de nye palmeøyene som bygges nå, de er ikke helt ferdige men det er absolutt verdt å kjøre ut dit for å se. Dere burde også ta en kveld å spise middag på en de mange resturantene på dette hotellet (Medinat Jumeirah): http://www.firstclasstravel.de/madinat_jumeirah_-_mina_a_salam.htm http://www.madinatjumeirah.com/ Det er rett og slett helt fantastisk der, og det er bygget med masse kanaler rundt omkring, rålekkert! Dette var det jeg kom på i farten, finner jeg på noe mer så kontakter jeg deg. Når drar dere forresten? 0 Siter
Gjest var på tur Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hei Beklager sent svar. Når det gjelder tildekking er det ikke strengt i det hele tatt, en kan fint gå med singlet og skjørt. Det er litt vanskelig for meg å si så mye om shoppingmulighetene, fordi det er et par år siden jeg var der sist og det bygges konstant der nede, så det var som var bra for et par år siden kan tenkes å ike være like stas nå lenger. Men foreldrene mine var der for et par uker siden og fortalte om et nytt shoppingcentre som var inspirert av forskjellige land, bl.a Egypt og Morokko, og det var visst helt praktfult. Du føler virkelig at du har kommet til tusen og en natt. Dit bør dere så absolutt dra. Skal prøve å finne ut hva dette het. Dere burde også ta dere en tur til gull souken, du kan lese om den her: http://www.pilotguides.com/destination_guide/middle_east_and_north_africa/arab_gulf_states/shopping_in_dubai.php Ellers er en ørkentur artig å få med seg,ta en titt på disse linkene: http://www.godubai.com/hotelbooking/TourProfile.asp?Tid=7 http://www.godubai.com/hotelbooking/TourProfile.asp?Tid=9 Det finnes en vannpark som heter Wild Wadi, som ligger ved Jumeirah Beach Hotel, den er ganske fin. http://www.wildwadi.com/ Ellers burde dere ta dere en tur å se på de nye palmeøyene som bygges nå, de er ikke helt ferdige men det er absolutt verdt å kjøre ut dit for å se. Dere burde også ta en kveld å spise middag på en de mange resturantene på dette hotellet (Medinat Jumeirah): http://www.firstclasstravel.de/madinat_jumeirah_-_mina_a_salam.htm http://www.madinatjumeirah.com/ Det er rett og slett helt fantastisk der, og det er bygget med masse kanaler rundt omkring, rålekkert! Dette var det jeg kom på i farten, finner jeg på noe mer så kontakter jeg deg. Når drar dere forresten? Nå er vi akkurat tilbake fra en kjempefin tur. Det ble flott tur i ørkenen, Wild Wadi, opphold på Burj med m/middag på flotte restauranter, museumstur, besøk i soukene for ikke å snakke om alle de fine butikksentrene. Vi spiste også middag på den marokansk-inspirerte restauranten som du anbefalte. Kjempebra. Denne turen kommer vi til å leve lenge på! Takk for alle gode tips og råd. ps. Vi kjøpte foresten slik røkelse som er så vanlig (parfymerøkelse). Men jeg klarer ikke å få fyr på den.... Har du noe gode råd? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nå er vi akkurat tilbake fra en kjempefin tur. Det ble flott tur i ørkenen, Wild Wadi, opphold på Burj med m/middag på flotte restauranter, museumstur, besøk i soukene for ikke å snakke om alle de fine butikksentrene. Vi spiste også middag på den marokansk-inspirerte restauranten som du anbefalte. Kjempebra. Denne turen kommer vi til å leve lenge på! Takk for alle gode tips og råd. ps. Vi kjøpte foresten slik røkelse som er så vanlig (parfymerøkelse). Men jeg klarer ikke å få fyr på den.... Har du noe gode råd? Er det pinner eller pulver? Pulver skal brukes i røkelsekar med et telys under. Det liker jeg. Røkelsepinner som brenner gir fra seg usunn røyk. 0 Siter
Gjest var på tur Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Er det pinner eller pulver? Pulver skal brukes i røkelsekar med et telys under. Det liker jeg. Røkelsepinner som brenner gir fra seg usunn røyk. Nja, det er ikke pinner og ikke pulver. Det er litt sånn kongerøkelseaktig. Det er også med parfymedråper og noen slags "glass"aktige biter som jeg tror det også er parfyme i. I tillegg er det noen steiner eller kullbiter som skal ligge i bunnen av beholderen. Sannynligvis skal kullet tennes opp først og gløde for så å helle det andre over etterpå. Men jeg får det ikke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.