AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Har du denne bmi? Ser du vanlig ut? Dette er min bmi, og jeg ser slank ut. Veldig slank altså, men ikke syk. Anonymkode: f59a9...18a 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Man ser neppe bare slank ut med en så lav bmi, men veldig tynn. Man er jo pr definisjon ganske undervektig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Jeg har hatt anoreksi og opplever at du fisker etter "komplimenter" for å høre hvor tynn du er. Jeg elsket å høre at jeg var altfor tynn, følte meg sterk og flink. Anonymkode: fcbc7...5a8 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Jeg orker ikke slike SF tråder altså. Anonymkode: eebd1...b21 0 Siter
Grendel Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars BMI på 16.4 er farlig. Det spiller mindre rolle om det ser farlig ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Grendel skrev (2 minutter siden): BMI på 16.4 er farlig. Det spiller mindre rolle om det ser farlig ut. Min sønn hadde under det og kunne ikke noe for det for han spiste nok mat, så ut som en anorektiker men var det ikke. Han la på seg muskler da han begynte å trene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du denne bmi? Ser du vanlig ut? Dette er min bmi, og jeg ser slank ut. Veldig slank altså, men ikke syk. Anonymkode: f59a9...18a Hvorfor vil du se ut som ettbakjelett? Hvem er det du prøver å imponere? Andre med anoreksi? Det er bare den klikken som synes det er fint. Anonymkode: fa3f7...b10 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.