Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nja, det er ikke pinner og ikke pulver. Det er litt sånn kongerøkelseaktig. Det er også med parfymedråper og noen slags "glass"aktige biter som jeg tror det også er parfyme i. I tillegg er det noen steiner eller kullbiter som skal ligge i bunnen av beholderen. Sannynligvis skal kullet tennes opp først og gløde for så å helle det andre over etterpå. Men jeg får det ikke til. Er det ikke et buddistkloster i nærheten som kan råde deg? De er et sør for Oslo i hvert fall, ring dem. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Nå er vi akkurat tilbake fra en kjempefin tur. Det ble flott tur i ørkenen, Wild Wadi, opphold på Burj med m/middag på flotte restauranter, museumstur, besøk i soukene for ikke å snakke om alle de fine butikksentrene. Vi spiste også middag på den marokansk-inspirerte restauranten som du anbefalte. Kjempebra. Denne turen kommer vi til å leve lenge på! Takk for alle gode tips og råd. ps. Vi kjøpte foresten slik røkelse som er så vanlig (parfymerøkelse). Men jeg klarer ikke å få fyr på den.... Har du noe gode råd? Heisann:) Så hyggelig at turen var vellykket Det høres ut som dere har fått opplevd mye og sett mye. Skulle egentlig til Dubai i høst jeg også men tiden strekker ikke til så har utsatt det til februar, gleder meg. Det bygges og bygges der nede så det er garantert en del nytt å se for meg også. Når det gjelder røkelse, har jeg veldig lite peiling på sånt, ettersom jeg aldri har brukt det selv, så der kan jeg desverre ikke være til stor hjelp. 0 Siter
Gjest var på tur Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Heisann:) Så hyggelig at turen var vellykket Det høres ut som dere har fått opplevd mye og sett mye. Skulle egentlig til Dubai i høst jeg også men tiden strekker ikke til så har utsatt det til februar, gleder meg. Det bygges og bygges der nede så det er garantert en del nytt å se for meg også. Når det gjelder røkelse, har jeg veldig lite peiling på sånt, ettersom jeg aldri har brukt det selv, så der kan jeg desverre ikke være til stor hjelp. Takk for svar. Ja, det var virkelig supert der. Har lyst til å dra tilbake under shopping-festivalen men vi får se. Det er kanskje en ting du kunne svart meg på. Hva heter ørknen vi var i når vi var på ørken-safari? Ellers så fant jeg ut av det med røkelsen:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Takk for svar. Ja, det var virkelig supert der. Har lyst til å dra tilbake under shopping-festivalen men vi får se. Det er kanskje en ting du kunne svart meg på. Hva heter ørknen vi var i når vi var på ørken-safari? Ellers så fant jeg ut av det med røkelsen:) Ørkenen i Dubai har faktisk ikke noe navn. Alle ørken-safariene tar deg til samme ørken. Den omtales bare som Dubai desert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.