Gå til innhold

Barn og tristhet


rasmu

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er bekymret for min datter på 10 år. I den senere tid har hun i perioder blitt overmannet av tristhet.Hun vet ikke selv hva dette kan komme av , og sier det ikke er tilknyttet bestemte situasjoner. Det kan være når hun er ute å leker i friminuttene og det kommer plutselig.Det kan også være når hun skal legge seg...Hun sier hun plutselig blir trist og at det kommer tårer i øynene.Jeg er usikker på om dette er vanlig blant 10 åringer eller om det er noe jeg bør gjøre noe med. Hun er forøvrig en frisk og glad jente ,med rolig temperament. Hun er veltipasset og flink på skolen.Hun har mange venner og er populær i nabolaget.Hun har kanskje kommet litt tidlig i utviklingen til kvinne , med kjønnshår og begynennde bryster,men det er vel litt tidlig å tro at det kan være begynnende pubertet?

Jeg er bekymret som mamma og trenger råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...