sigga Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 virker det på dusjkabinetter også? Det virker iallefall på sånne grønne "renner" i vask og badekar... du får spandere ei flaske cola på dusjen din og prøve...... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Det virker iallefall på sånne grønne "renner" i vask og badekar... du får spandere ei flaske cola på dusjen din og prøve...... cola høres ut som en sunn drikk! ..sterkere enn domestos, dorens og klor, iallfall like sterk! ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 cola høres ut som en sunn drikk! ..sterkere enn domestos, dorens og klor, iallfall like sterk! ) Yess! Jeg renser kroppen med cola av og til og da blir den så bra så. Det er jo "in" å rense kroppen nå. *raaap* ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Yess! Jeg renser kroppen med cola av og til og da blir den så bra så. Det er jo "in" å rense kroppen nå. *raaap* ;o) å jeg som setter til livs 1 liter cola hver dag. Kanskje det blir litt vel mye rens? 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 å jeg som setter til livs 1 liter cola hver dag. Kanskje det blir litt vel mye rens? Jupp, man kan bli helt hjernevaska av det. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jupp, man kan bli helt hjernevaska av det. Au ikke si det da.. Renser det hjernen også da? Vet det renser tennene kraftig, men huet?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.