Gå til innhold

En av fem menn faker orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen? - for å bli ferdig og få dama hjem eller noe`? hehe

Gjest Mr Papp
Skrevet

*hoderysting* Vær generelt kritisk til slike framstillinger.. Mikse, trikse, fikse....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er vitsen? - for å bli ferdig og få dama hjem eller noe`? hehe

Noe må man jo gjøre for å få dem ut av senga. Rallykjørere bruker skuffe, vi andre faker. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*hoderysting* Vær generelt kritisk til slike framstillinger.. Mikse, trikse, fikse....

Jeg stiller "utenfor", de gamleste bukkene har de hardeste hornene;)

Skrevet

Noe må man jo gjøre for å få dem ut av senga. Rallykjørere bruker skuffe, vi andre faker. :)

Tar du a bakfra og spøtter a på ryggen eller noe da eller? :)

Skrevet

Jeg stiller "utenfor", de gamleste bukkene har de hardeste hornene;)

Da er du sikkert gift, og vet at dama blir ikke borte selv om du bærer deg aldri så mye! hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tar du a bakfra og spøtter a på ryggen eller noe da eller? :)

Dette har jeg forklart omhyggelig i flere andre innlegg. :)

Skrevet

Dette har jeg forklart omhyggelig i flere andre innlegg. :)

ja, det med stønninga fikk jeg med meg - men så forlot jeg temaet :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja, det med stønninga fikk jeg med meg - men så forlot jeg temaet :)

Hvis du fikk med deg øyerullinga og de påtatte krampetrekningene i penis har du det essensielle. :)

Skrevet

Hvis du fikk med deg øyerullinga og de påtatte krampetrekningene i penis har du det essensielle. :)

Men SPRUTEN!!!! - for du har sikkert skryti på forhånd at det er LEEEENGE siden du var sammen med noen og sånn :) og at du nesten eksploderer, for man "hjelper ikke seg selv" heller....? :)

Noe annet enn pulver bør man by på, eller? *s*

Nå liker jeg ikke det jeg selv skriver her - feil forum - hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men SPRUTEN!!!! - for du har sikkert skryti på forhånd at det er LEEEENGE siden du var sammen med noen og sånn :) og at du nesten eksploderer, for man "hjelper ikke seg selv" heller....? :)

Noe annet enn pulver bør man by på, eller? *s*

Nå liker jeg ikke det jeg selv skriver her - feil forum - hehe

Neida, spruten er ikke noe pes. Man faker jo uansett ikke første gang (med mindre man er litt rar), men femte eller sjette. Og da er det grenser for hvor mye som kommer uansett! :)

Skrevet

Tviler ikke på det ett sekund jeg. Var på fest med mannen, rimelig dritas egentlig, gikk ut og gjemte oss i skogen ved siden av, og sattet igang.

Vet at mannen sliter med å få fyrt av skuddene når'n er full, tar laaaaaang tid, derfor plutselig begynte han å stønne og lata som han var ferdig =)

Tok'n på fersken jeg da. Hørte at det ikke var ekte.

Skrevet

Neida, spruten er ikke noe pes. Man faker jo uansett ikke første gang (med mindre man er litt rar), men femte eller sjette. Og da er det grenser for hvor mye som kommer uansett! :)

DA er jeg med! :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tviler ikke på det ett sekund jeg. Var på fest med mannen, rimelig dritas egentlig, gikk ut og gjemte oss i skogen ved siden av, og sattet igang.

Vet at mannen sliter med å få fyrt av skuddene når'n er full, tar laaaaaang tid, derfor plutselig begynte han å stønne og lata som han var ferdig =)

Stakkas deg da:-) Men da er han nok på SDD`s alder;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stakkas deg da:-) Men da er han nok på SDD`s alder;)

Sussebassen. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Sussebassen. :)

Unnskyld:-)

Skrevet

Han ville nok bare glede deg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det praktisk er mulig for en gutt å fake en orgasme... da må jenta enten være veldig full, eller lettlurt. Eller noe sånt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det praktisk er mulig for en gutt å fake en orgasme... da må jenta enten være veldig full, eller lettlurt. Eller noe sånt.

Jaja, jeg får vel ta på meg å vise deg neste gang jeg kommer til Trondheim. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...