Line Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jaja, jeg får vel ta på meg å vise deg neste gang jeg kommer til Trondheim. *Flirer* Gjør det du, så skal jeg stå på sidelinja og se på og le :oD 0 Siter
Excelsion Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Han ville nok bare glede deg. Ja, nettopp fordi han skjønte at han aldri kom til å gå, hadde jo holdt på ei stund allerede. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 *Flirer* Gjør det du, så skal jeg stå på sidelinja og se på og le :oD Vi får se da vettu. 0 Siter
bb71 Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Neida, spruten er ikke noe pes. Man faker jo uansett ikke første gang (med mindre man er litt rar), men femte eller sjette. Og da er det grenser for hvor mye som kommer uansett! *later som om jeg er imponert* eventuelt: *kremmes i misunnelse* alternativt *skikkelig imponert* make your choice! 0 Siter
Gjest ..... Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 *later som om jeg er imponert* eventuelt: *kremmes i misunnelse* alternativt *skikkelig imponert* make your choice! . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.