Gå til innhold

Kampsportklær - judogi for jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Judojente
Skrevet

Jeg møtte ei på et stevne en gang som hadde en judodrakt spesielt beregnet på jenter. Den var smalere over skulderpartiet, hvilket gjør det vanskeligere for motstanderen å få grep, enn de vanlige draktene som er veldig brede over skuldrene for oss litt mindre jenter. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik drakt, og som har en link de kan gi meg? Den må være hvit, og av god kvalitet (for konkurranse på høyt nivå).

Gjest Mr Papp
Skrevet

En produsent du garantert kjenner til, nemlig Budo Nord, produserer slike gier.

Gjest Judojente
Skrevet

En produsent du garantert kjenner til, nemlig Budo Nord, produserer slike gier.

Hm...det visste jeg ikke, at de hadde det. Budo-Nord har en butikk i Oslo, har de ikke? (hvor er den?) Hadde vært litt gøy å se draktene i en butikk, ikke bare på nettet..

Gjest Mr Papp
Skrevet

Hm...det visste jeg ikke, at de hadde det. Budo-Nord har en butikk i Oslo, har de ikke? (hvor er den?) Hadde vært litt gøy å se draktene i en butikk, ikke bare på nettet..

Sorry, jeg tok feil!

Jeg har kun bakgrunn fra BJJ (hvor det nesten ikke er jenter!), men jeg spurte en judokamerat på gymmet i kveld. Han visste ikke, men skulle sende meg en melding etter litt research. Ifølge hans instruktør er Bujin det eneste firmaet som lager egne gier for jenter.

http://bujindesign.com/wdogi.html

Gjest Judojente
Skrevet

Sorry, jeg tok feil!

Jeg har kun bakgrunn fra BJJ (hvor det nesten ikke er jenter!), men jeg spurte en judokamerat på gymmet i kveld. Han visste ikke, men skulle sende meg en melding etter litt research. Ifølge hans instruktør er Bujin det eneste firmaet som lager egne gier for jenter.

http://bujindesign.com/wdogi.html

Takk for link!

BJJ kjenner jeg kun et par jenter som driver med, det er vel kanskje litt for røft for de fleste ;)

Den drakta jeg så på stevnet var av adidas-merke tror jeg, iallfall var den annerledes enn den der, så det kan tyde på at det er flere som produserer dem. Men da har jeg iallfall den der typen som mulighet! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...