Gjest '!-o-!' Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article334751.ece Dette må da være et lærebokeksempel på en psykopat, eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hehe, denne mannen er så til de grader psykopatisk at jeg ville sett på en film med en psykopat som denne mannen i hovedrollen som lite troverdig. Han er rett og slett ikke sann. 0 Siter
G-bo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Tror nok han er et strålende eksempel ja, hadde kanskje vært greit å bruke muligheten for "sikring" i hans tilfelle;-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hehe, denne mannen er så til de grader psykopatisk at jeg ville sett på en film med en psykopat som denne mannen i hovedrollen som lite troverdig. Han er rett og slett ikke sann. også kan man jo dra en teori rundt denne historien også; Han har en svigermor fra helvete - som SELV har skutt sin datter,- egentlig er hun stemoren og har alltid ønsket denne vakre datteren sin død, så hun kunne være kjærlig mor for sine to barnebarn.... :-) Hun har plantet billetten, Lugeren OG satt i unga at de skal snakke om faren som pusser våpen....) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 også kan man jo dra en teori rundt denne historien også; Han har en svigermor fra helvete - som SELV har skutt sin datter,- egentlig er hun stemoren og har alltid ønsket denne vakre datteren sin død, så hun kunne være kjærlig mor for sine to barnebarn.... :-) Hun har plantet billetten, Lugeren OG satt i unga at de skal snakke om faren som pusser våpen....) Vet du, det der tror jeg også! ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det virker heller som om han tror han er en jedi-ridder. Får flashbacks til Ep4 der Obi-Wan lurer stormtroppene ved å si at slik og slik er det, så gjentar de det samme som han og sånn blir det. Han tror visst han kan forandre sannheten ved å motsi den. Morsom fyr. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hehe, denne mannen er så til de grader psykopatisk at jeg ville sett på en film med en psykopat som denne mannen i hovedrollen som lite troverdig. Han er rett og slett ikke sann. Hehe, godt poeng. Takk for tips om skorens, forresten. De ble veldig mye finere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.