Gå til innhold

Psykopat?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, denne mannen er så til de grader psykopatisk at jeg ville sett på en film med en psykopat som denne mannen i hovedrollen som lite troverdig. :)

Han er rett og slett ikke sann.

Skrevet

Tror nok han er et strålende eksempel ja, hadde kanskje vært greit å bruke muligheten for "sikring" i hans tilfelle;-)

Skrevet

Hehe, denne mannen er så til de grader psykopatisk at jeg ville sett på en film med en psykopat som denne mannen i hovedrollen som lite troverdig. :)

også kan man jo dra en teori rundt denne historien også;

Han har en svigermor fra helvete - som SELV har skutt sin datter,- egentlig er hun stemoren og har alltid ønsket denne vakre datteren sin død, så hun kunne være kjærlig mor for sine to barnebarn....

:-)

Hun har plantet billetten, Lugeren OG satt i unga at de skal snakke om faren som pusser våpen....)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

også kan man jo dra en teori rundt denne historien også;

Han har en svigermor fra helvete - som SELV har skutt sin datter,- egentlig er hun stemoren og har alltid ønsket denne vakre datteren sin død, så hun kunne være kjærlig mor for sine to barnebarn....

:-)

Hun har plantet billetten, Lugeren OG satt i unga at de skal snakke om faren som pusser våpen....)

Vet du, det der tror jeg også! ;-)

Skrevet

Det virker heller som om han tror han er en jedi-ridder. Får flashbacks til Ep4 der Obi-Wan lurer stormtroppene ved å si at slik og slik er det, så gjentar de det samme som han og sånn blir det.

Han tror visst han kan forandre sannheten ved å motsi den.

Morsom fyr.

Skrevet

Hehe, godt poeng.

Takk for tips om skorens, forresten. De ble veldig mye finere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...