Gå til innhold

Dansesko/jazzballettsko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man få kjøpt gode dansesko, gjerne med delt såle? Har funnet noen på nett, men synes 800-1250 kroner er veldig dyrt for et par... koster de så mye overalt, eller går det an å få dem billigere noe sted?

Skrevet

Du bor i Trondheim, gjør du ikke? Jeg tror Danseskoen (www.danseskoen.no, men det er ikke så mye på sidene deres enda) på Bakklandet skal være bra og billig.

Skrevet

Du bor i Trondheim, gjør du ikke? Jeg tror Danseskoen (www.danseskoen.no, men det er ikke så mye på sidene deres enda) på Bakklandet skal være bra og billig.

JHmm... sier du det?

Bor i Trondheim ja.

Danseskoen har jeg ikke hørt om, men der skal jeg se innom neste gang jeg er i nærheten!

Var på Latinfestivalen i helga, og har riiimelig vonde bein i dag. Skal ha bedre sko neste gang jeg begir meg utpå ei så lang og sammenhengende danseøkt!

Men artig, det er det!

:o)

Skrevet

Det ligger en skomaker på Lademoen, ikke så langt unna Lademoen bydelshus:

Aalberg Skoservice i Fjæregata.

Der hadde de ihvertfall sånne ting før.

Skrevet

Det ligger en skomaker på Lademoen, ikke så langt unna Lademoen bydelshus:

Aalberg Skoservice i Fjæregata.

Der hadde de ihvertfall sånne ting før.

Aalberg skoservice... det har jeg hørt om et sted før, men jeg er ikke veldig kjent på Lademoen. Hvor ligger bydelshuset hen da? Nede på Nyhavna-siden? Jeg fikk forklart hvor skillet mellom Lade og Lademoen går for noen dager siden, ble litt klokere da, men...

Trikkestallen ligger på Lade, ikke sant? Kan man kjøre ned mellomveien fra Innherredsveien, og ta av noe sted for å komme til denne skomakeren?

Skrevet

Aalberg skoservice... det har jeg hørt om et sted før, men jeg er ikke veldig kjent på Lademoen. Hvor ligger bydelshuset hen da? Nede på Nyhavna-siden? Jeg fikk forklart hvor skillet mellom Lade og Lademoen går for noen dager siden, ble litt klokere da, men...

Trikkestallen ligger på Lade, ikke sant? Kan man kjøre ned mellomveien fra Innherredsveien, og ta av noe sted for å komme til denne skomakeren?

Det er litt vanskelig å forklare hvordan du kjører, for det er så mye enveiskjørte gater der. Hvis du kommer fra sentrum og kjører Innherredsveien, vil du etter rundkjøringen som er ETTER Solsiden, ha gata som butikken ligger i på venstre side (rett etter en fotgjengerovergang - før de store husene starter.) Men der går det selvsagt ikke ann å kjøre inn.

Du må derfor kjøre til venstre inn i Mellomveien, deretter første til venstre (hvis ikke den er enveiskjørt - da må du ta den andre), og deretter til venstre igjen og så til høyre. Da kjører du paralelt med Innherredsveien nedover mot sentrum. På venstre side vil du da etterhvert ha et grått hus som er Lademoen Bydelshus. Rett etter den svinger du til venstre, og da er du der.

Evt. kan du slå opp på kart i telefonkatalogen.no

Skrevet

Det er litt vanskelig å forklare hvordan du kjører, for det er så mye enveiskjørte gater der. Hvis du kommer fra sentrum og kjører Innherredsveien, vil du etter rundkjøringen som er ETTER Solsiden, ha gata som butikken ligger i på venstre side (rett etter en fotgjengerovergang - før de store husene starter.) Men der går det selvsagt ikke ann å kjøre inn.

Du må derfor kjøre til venstre inn i Mellomveien, deretter første til venstre (hvis ikke den er enveiskjørt - da må du ta den andre), og deretter til venstre igjen og så til høyre. Da kjører du paralelt med Innherredsveien nedover mot sentrum. På venstre side vil du da etterhvert ha et grått hus som er Lademoen Bydelshus. Rett etter den svinger du til venstre, og da er du der.

Evt. kan du slå opp på kart i telefonkatalogen.no

Hmm... Østersundsgata? Tror jeg skjønner hvor du mener :)

Skrevet

Hmm... Østersundsgata? Tror jeg skjønner hvor du mener :)

Ja det er vel det den heter. Ned den og så til venstre.Koselig liten butikk. Men jeg aner ingenting om prisnivå altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...