Gå til innhold

Aggressiv - og voldelig?


Gjest - redd for å ty til vold

Anbefalte innlegg

Gjest - redd for å ty til vold

Har perioder hvor jeg kan være voldsomt sint. Gir ikke uttrykk for det på noe vis, trekker meg heller tilbake. Unngår andre i slike perioder. Men det går ikke alltid. Klarer ikke gi uttrykk for sinnet. Rope og skrike. Men kan i slike situasjoner "se" meg selv utøve vold mot andre. For eksempel stikke en kniv inn i brystet, se blodet renne. Ønske å drepe vedkommende. Dette skremmer meg veldig. Er redd jeg en dag kommer til å gjennomføre det. Hvordan skal jeg hindre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ha tro på at du klarer å beherske deg og du kommer til å klare det!!!

Er det noe spessielt som har fått deg til å bli sint?

Ønsker du å snakke med en psykolog for å få aggresjonen ut på en annen måte?

Hva med å få det ut gjennom musikk? Spille et instrument? Pauker foreksempel er voldsomt og likevel vakkert....

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NonStopp

Et godt råd er å slite deg fysisk ut. Joggetur på 1 time burde få deg så nedkjørt at du kan få sinnet ut via tårer. Man skal ikke automatisk skjelle og smelle selv om man er sint. Kluet er å finne ut årsaken, og så gjøre noe med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd er å slite deg fysisk ut. Joggetur på 1 time burde få deg så nedkjørt at du kan få sinnet ut via tårer. Man skal ikke automatisk skjelle og smelle selv om man er sint. Kluet er å finne ut årsaken, og så gjøre noe med den.

Pleier aldri skjelle og smelle. Gir stort sett ikke uttrykk for sinne, irritasjon etc. Men når jeg blir sint nok, kan jeg se meg selv gå til fysisk angrep på andre. Bildene er veldig levende og detaljerte.

Pleier å ende med selvskading, dels for å få utløp for sinnet, dels for å straffe meg selv for tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ha tro på at du klarer å beherske deg og du kommer til å klare det!!!

Er det noe spessielt som har fått deg til å bli sint?

Ønsker du å snakke med en psykolog for å få aggresjonen ut på en annen måte?

Hva med å få det ut gjennom musikk? Spille et instrument? Pauker foreksempel er voldsomt og likevel vakkert....

Lykke til!

Klem fra

Problemet er at jeg ikke er sikker på at jeg klarer å beherske meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...