Gå til innhold

Merker dere forskjell (ang. rundvask)

Anbefalte innlegg

Gjest vaskekjerringa
Skrevet

Holder på å vaske vegger i et gammelt hus. Men noe mere kjedelig har jeg ikke vært med på på lenge. Hvem ser vel at det er vasket? Jeg ser jo at det blir mørkt nedi bøtta. Men legger andre merke til om det er rene eller møkkete vegger når det ikke synes tydelig? Det har ikke blitt vasket på mange år. Det var heller ikke vasket når vi flyttet inn for et par år siden. Så det kan være mange år siden for alt jeg vet. Er det noe som kan hjelpe meg å føle at dette er viktig og nyttig?

Skrevet

Det kommer til å lukte helt nydelig og så vet du i ditt indre sinn at det er skinnende rent overalt.

Kommer du en tur hjem til meg etterpå? Kunne trengt en vårrengjøring her også tror jeg.

Skrevet

Det må da være spesiellt deilig å vite at du blir kvitt andres skitt!

Men er du sikker på at det ikke ble vasket ned før dere overtok? Det er da normal praksis...

Skrevet

Gå på kino!

...og imens betaler du en eller annen person noen kroner for å gjøre jobben...

Gjest papirtiger
Skrevet

Yikes, jeg hadde i hvert fall vasket.

Egen skitt er ille nok, men andres..aaah!

Gjest malemester grønn
Skrevet

Du kan jo male over! Mye mer gøy enn å vaske.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Umulig at det der blir bra.

Vask først, mal etterpå.

Skal snart begynne med det samme i mitt nyskaffede sommerhus.

Gjest om en drittvask
Skrevet

Da vi flyttet inn her hadde j****** som bodde her før ikke vasket eller ryddet. Et gulv ble vasket 7 ganger på rad uten at det hjalp særlig mye... Slitsomt.

Gjest om en drittvask
Skrevet

Du kan jo male over! Mye mer gøy enn å vaske.

Ville ikke jeg gjort...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...