Gå til innhold

Så ble det krangling igjen....

Anbefalte innlegg

Gjest SINT, SINT, SINT
Skrevet

Sukk....

- Skal du være med på trening?

- Ja (meg i en litt oppgitt tone fordi jeg allerede har skiftet og sitter klar)

- Du jeg gidder ikke at du skal være med hvis du er så sur

- Jeg er ikke sur, men jeg har venta på deg nå.

-Uka før mensen igjen,ja..

Jeg kan ikke for det men jeg klikker når det der blir brukt mot meg!!!Og det blir det hver eneste gang!

Min kjære driver og trapper kraftig ned på røykinga og er derfor superirritabel. Og fryktelig irriterende for meg! Har klart det fint både han og jeg, men i dag rant det over for meg...hvordan skal det gå når jeg faktisk får mensen...sukk.

Vel, han kjørte fra meg den pikken! Så jeg får ta en joggetur på glatta i stedet....

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hils han fra meg å si at han er en hestkuk.

Skrevet

Kjørte fra deg? Ærlig talt, hvor gammel er han? Eller da hadde han nok ikke hatt lappen, hvis han hadde hatt lov å være så jævlig barnslig.

Prøv å ta det med et smil og et kyss, så ordner det seg nok.

Gjest SINT, SINT, SINT
Skrevet

Kjørte fra deg? Ærlig talt, hvor gammel er han? Eller da hadde han nok ikke hatt lappen, hvis han hadde hatt lov å være så jævlig barnslig.

Jeg vet det...sa til han at han var barnslig - var da han starta bilen..

Må le litt nå da...

Skrevet

hihi - skjønner'n godt jeg! - løp det av deg! ut i lufta jenta! :)

Skrevet

Må le litt nå da...

Le litt av han når han kommer inn døra igjen, smil og gi han et kyss på kinnet. Så fortsetter iallefall ikke du en idiotisk krangel.

Gjest Nyco hissigpropp
Skrevet

Ta det med et smil??! Han hadde ikke overlevd det der sammen med meg... *veiver i lufta* ;0)

Skrevet

Ta det med et smil??! Han hadde ikke overlevd det der sammen med meg... *veiver i lufta* ;0)

Hehe... Både jeg og sambo tar det meste med et smil. Men ingen av oss kjører fra den andre når vi skal noe sammen heller da.

Skrevet

Kjenner meg igjen fra tider da jeg "trappet kraftig ned på røyken" Smugrøyker gjør han.

Skrevet

Le litt av han når han kommer inn døra igjen, smil og gi han et kyss på kinnet. Så fortsetter iallefall ikke du en idiotisk krangel.

Jeg syns det var et lurt svar, Åsemor.

Ingenting er så avvæpnende som et smil og et nuss.

Om jeg hadde klart det selv, ja det er nå en annen sak.

:op

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Må le litt nå da...

Ikke hør på dem. Lås døra - kast tven ut av vinduet:-)

Skrevet

Skift lås på døra før han kommer hjem, så får du den ultimate hevn ;o)

Skrevet

Jeg syns det var et lurt svar, Åsemor.

Ingenting er så avvæpnende som et smil og et nuss.

Om jeg hadde klart det selv, ja det er nå en annen sak.

:op

Skal man liksom belønne slike surpromper med kyss og klem?

Små unger i trassalder, ja. Men ikke voksne menn.

Skrevet

Skal man liksom belønne slike surpromper med kyss og klem?

Små unger i trassalder, ja. Men ikke voksne menn.

He he, nei umiddelbart så kjente jeg at jeg ville låst med sikkerhetslåsen, latt nøkkelen stå i og gått og lagt meg.

Men surpromper på røykeavvenning trenger også å avvæpnes.

:o)

Skrevet

http://www.humor911.com/art.aspx?artID=1215

Fra spøk til råd:

Kjøp boka Endelig ikke-røyker til ham - å trappe ned er i grunnen bare å lage å et lite helvete for seg selv.

Ellers: Sånne "krangler" er ganske normale, selv om det sikkert går an å lære seg å unngå dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...