Gjest enito Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Ser det er mange som setter punktum etter et spørsmål nå for tiden. Hva skyldes dette. Kan de ikke skrive, eller er det moderne å skrive på den måten. Måtte bare prøve selv:-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Tipper det dreier seg om god, gammeldags latskap. På samme måte som at stadig flere dropper stor bokstav i begynnelsen av en setning når de skriver mail og sms. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Når tid skjedde dette? Hmm... Jeg sitter nemlig og funderer på om det er rett å skrive "når tid" liksom, for det høres bare så veldig feil ut i mine ører.... Ja til flere spørsmålstegn! 0 Siter
cecily Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Når tid skjedde dette? Hmm... Jeg sitter nemlig og funderer på om det er rett å skrive "når tid" liksom, for det høres bare så veldig feil ut i mine ører.... Ja til flere spørsmålstegn! Tror det er feil å si når tid, ja. Når holder i massevis. Ja til spørsmålstegn, komma, punktum og stor bokstav på riktig sted... men samtidig ja til latskap. Det blir vanskelig å velge her.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror ikke folk lærer å skrive lenger. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg tror ikke folk lærer å skrive lenger. Ja det skal være sikkert og visst. Fikk høre av læreren til min datter (5. klassing) at det ikke er noe krav at elevene skal kunne rettskriving før de går over til ungdomsskoletrinnet. Så nei, det ser ikke ut for at de lærer å skrive ordentlig nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.