Gå til innhold

filmen sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

er stor fan av Johnny Depp og idag var jeg og kjøpte filmen Sjokolade, skal sette meg ned å kose meg med den nå:) Noen som har sett den og hva synes dere om den?

fei1365380229
Skrevet

Den gikk på Nrk for noen uker siden. Den er kjempefin. Gled deg.

Lips1365380508
Skrevet

Syns den var kjedelig jeg, men kan ikke si jeg fulgte så godt med heller. Satt på fly,på vei til Usa, og snakket med sidemannen;)

Gjest *ikkjesåsint*
Skrevet

Den gikk på Nrk for noen uker siden. Den er kjempefin. Gled deg.

ja den er bra:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er noen år siden jeg har sett den men jeg mener å huske at jeg likte den veldig godt.

Depp er konge.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

En film med Johnny Depp kan for den del være kjempedårlig, jeg ville nyte den uansett. (Og jeg har ikke sett filmen du spør om...)

Gjest en annen film
Skrevet

Har du sett "Pirates of Caribbean"? God!! (Med Depp.)

Skrevet

Har sett den mange ganger, og liker den like godt hver gang :) Den er sånn gammelromantisk, på en annerledes måte...

Skrevet

Har du sett "Pirates of Caribbean"? God!! (Med Depp.)

Ja, og den var også kjempe bra. depp kan tolke alle slags roller. Ble forreasten så inspirert av filmen igår at jeg gikk inn på cdon. com og bestilte samtlioge av filmene med johnny depp:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og den var også kjempe bra. depp kan tolke alle slags roller. Ble forreasten så inspirert av filmen igår at jeg gikk inn på cdon. com og bestilte samtlioge av filmene med johnny depp:)

Såpass. Du får en fin tid framover. Depp er konge- og med i mange gode filmer.

Men jeg håper du droppet Secret Window. Den er søppel.

Skrevet

Såpass. Du får en fin tid framover. Depp er konge- og med i mange gode filmer.

Men jeg håper du droppet Secret Window. Den er søppel.

overdrev vel litt da jeg skrev alle, men bestilte syv filmer og den var ikke med. Har alltid likt johnny depp og ikke bare forddi han er kjekk, men også for sine kvaliteter som skuespiller. Husker han helt tilbake til 21 jump street, selv om kanskje ikke talentet hans kom så godt frem der:)

Skrevet

Har ikke sett den, men takk for tipset! :-)

Kan forresten anbefale "Finding Neverland" (seff med Depp!) i samme slengen, har sett den 2 ganger på kino :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...