Gå til innhold

Store mager og babyer overalt hvor jeg ser....

Anbefalte innlegg

Gjest babybaby
Skrevet

Nei, jeg mente ikke dette som en argumentasjonsrekke som skulle være motvekt mot denne personens argumenter.Jeg skrev det fordi jeg synes vedkommende uttaler seg stygt om noen familier kontra andre, og for å vise at det ikke er vanskelig å finne "feil" ved alle, om man ønsker det.

Hvis man bruker en type logikk som trådstarter her tydeligvis er tilhenger av , er det derimot intet problem å bevise at hun har valgt "feil". Hadde hun valgt "riktig" ville hun ikke ha mistet denne mannen.Hun ville da ifølge henne selv, ha hatt en ORDENTLIG familie i dag , i motsetning til den "juglete" hun er en del av nå.

Hadde hun valgt "riktig" ville hun ikke ha mistet denne mannen.

Hva slags menneske er du egentlig? Har du opplevd motgang i livet ditt?

Jeg ønsket ikke skilsmisse, for jeg ville at barnet vårt skulle vokse opp med mor og far sammen. Men hva skulle jeg gjøre da han fant en ny på jobben og ville flytte.

Han har jo angret som en hund etterpå, så jeg kunne ikke vært en så dårlig kvinne likevel.

Ikke har jeg sagt dere andre har uekte familier heller. Du føler deg tydeligvis tråkket på her.

Jeg sier hva JEG mener er en ordentlig familie. Når jeg og samboeren får barn, blir vi mere sammensveiset på en måte. Vet du har vanskelig for å skjønne dette. Min datter er ikke uekte, som du så pent kaller det. Vi er en liten familie nå vi, men ønsker meg en til. ha en fin kveld.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

8

• Sør

7

• Prozak

6

• Niobe

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ordentligfamilieutenbarn
Skrevet

Hadde hun valgt "riktig" ville hun ikke ha mistet denne mannen.

Hva slags menneske er du egentlig? Har du opplevd motgang i livet ditt?

Jeg ønsket ikke skilsmisse, for jeg ville at barnet vårt skulle vokse opp med mor og far sammen. Men hva skulle jeg gjøre da han fant en ny på jobben og ville flytte.

Han har jo angret som en hund etterpå, så jeg kunne ikke vært en så dårlig kvinne likevel.

Ikke har jeg sagt dere andre har uekte familier heller. Du føler deg tydeligvis tråkket på her.

Jeg sier hva JEG mener er en ordentlig familie. Når jeg og samboeren får barn, blir vi mere sammensveiset på en måte. Vet du har vanskelig for å skjønne dette. Min datter er ikke uekte, som du så pent kaller det. Vi er en liten familie nå vi, men ønsker meg en til. ha en fin kveld.

Det er du selv som skriver at din datter ikke er en del av en ordentlig familie, ikke jeg. Det er nok du selv som må leve med dine egne dårlige holdninger, og til slutt ta konsekvensen av dem. Ar du ikke later til å forstå betydningen av hermetegn gjør ikke saken bedre-)

Skrevet

"Er det sånn, at han bare utsetter det hele, fordi han egentlig ikke ønsker seg barn. Det er igrunn det jeg lurer på."

Det er mer sansynlig at han er oppegående nok til å skjønne at å begynne å avle unger etter et år ikke er særlig lurt.

"..........................."

Etter et år ja, men jeg forsto det sånn etterhvert at "nå til sommeren" ville det bli nærmere et og et halvt, og kanskje to før hun ble gravid.

Var igrunn bare ute etter å høre om han egentlig noen gang ville.

Jeg fikk jo svar av "babybaby" også nå, så da er det mer klart. Dette med penger og planer osv. Da har han jo i det minste en fornuftig tankegang.

OG de var ikke så gamle som jeg trodde :-) Så for meg et par i midten/slutten av 30-årene, når hun skrev i 30-årene.

Jau, da er vel den saken grei, selv om hele skrivemåten hennes bærer preg av å være trist.

Skrevet

Hadde jeg vært sammen med en kvinne som etter "kun" 1 år sammen krevde et svar på når jeg ville ha barn, da hadde jeg fått den store angsten og stukket.

Det blir ikke riktig å avkreve han et slikt svar. Det er vel ting som må på plass før han ønsker barn. Bl.a. forholdet har vart litt lenger, at han venner seg til å være en familie, at han blir komfortabel med tanken.

Men dersom han absolutt ikke vil ha barn bør han si det.

"Men dersom han absolutt ikke vil ha barn bør han si det."

Var igrunn den biten jeg lurte på, og prøvde å få ut av henne om han hadde sagt noe om.

Har fått svar nå, så da er det jo greit.

Veldig leit også syntes jeg, når hun sier "ønsker seg en familie" - Det har hun jo uansett, når hun har ei datter, mann og hus.

Merkelig hvordan enkelte ser ting.

Jeg skjønner som sagt hennes ønske om barn, man må være kvinne for å forstå slikt, men jeg skjønner ikke den biten med at hun "ønsker seg en familie"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...