Gjest christinn Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hadde sex med en fyr her om dagen¨. En dag etter så begynte jeg å klø nedentil.Kjenner igjen følelsen fra å ha hatt sopp tidligere. Går det ann å få sopp av seg selv så fort, eller av bare ha hatt sex? Eller må han ha hatt sopp fra før, og smittet meg? 0 Siter
Gjest kommer av seg selv Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Du trenger ikke å ha blitt smittet av noen for å få sopp. Det å ha sex med et nytt menneske KAN være nok til å utløse det, alt som fører til uvantheter eller endringer i skjeden (selv kortvarige) kan påvirke. 0 Siter
Gjest hmmhmmmhmm Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Du trenger ikke å ha blitt smittet av noen for å få sopp. Det å ha sex med et nytt menneske KAN være nok til å utløse det, alt som fører til uvantheter eller endringer i skjeden (selv kortvarige) kan påvirke. Så hvis en er vant til å bare bruke kondom, er det f.eks. en dum idè å slutte å bruke fordi de uvante kroppsvæskene kan reagere med dine? Hvor lang tid vil du si det tar før de "venner seg til" hverandre da? hmmm 0 Siter
Gjest kommer av seg selv Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Så hvis en er vant til å bare bruke kondom, er det f.eks. en dum idè å slutte å bruke fordi de uvante kroppsvæskene kan reagere med dine? Hvor lang tid vil du si det tar før de "venner seg til" hverandre da? hmmm Jeg opplevde det samme som deg en gang, helt i starten av et forhold. Men etter ukeskuren med Canesten, gikk alt bra og jeg var ikke mer plaget av det. 0 Siter
Gjest christinn Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Du trenger ikke å ha blitt smittet av noen for å få sopp. Det å ha sex med et nytt menneske KAN være nok til å utløse det, alt som fører til uvantheter eller endringer i skjeden (selv kortvarige) kan påvirke. Takk for svar! Men har gutten også fått det da tror du?Eller kan ikke gutter få sopp?Er jo ikke akkurat det beste groelementet for det tenker jeg på.I forhold til hos jenter. Huff, håper ikke han har fått det utrolig flaut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.