Gå til innhold

Går det ann?-sopp

Anbefalte innlegg

Gjest christinn
Skrevet

Hadde sex med en fyr her om dagen¨. En dag etter så begynte jeg å klø nedentil.Kjenner igjen følelsen fra å ha hatt sopp tidligere.

Går det ann å få sopp av seg selv så fort, eller av bare ha hatt sex? Eller må han ha hatt sopp fra før, og smittet meg?

Gjest kommer av seg selv
Skrevet

Du trenger ikke å ha blitt smittet av noen for å få sopp. Det å ha sex med et nytt menneske KAN være nok til å utløse det, alt som fører til uvantheter eller endringer i skjeden (selv kortvarige) kan påvirke.

Gjest hmmhmmmhmm
Skrevet

Du trenger ikke å ha blitt smittet av noen for å få sopp. Det å ha sex med et nytt menneske KAN være nok til å utløse det, alt som fører til uvantheter eller endringer i skjeden (selv kortvarige) kan påvirke.

Så hvis en er vant til å bare bruke kondom, er det f.eks. en dum idè å slutte å bruke fordi de uvante kroppsvæskene kan reagere med dine?

Hvor lang tid vil du si det tar før de "venner seg til" hverandre da? hmmm

Gjest kommer av seg selv
Skrevet

Så hvis en er vant til å bare bruke kondom, er det f.eks. en dum idè å slutte å bruke fordi de uvante kroppsvæskene kan reagere med dine?

Hvor lang tid vil du si det tar før de "venner seg til" hverandre da? hmmm

Jeg opplevde det samme som deg en gang, helt i starten av et forhold. Men etter ukeskuren med Canesten, gikk alt bra og jeg var ikke mer plaget av det.

Gjest christinn
Skrevet

Takk for svar!:)

Men har gutten også fått det da tror du?Eller kan ikke gutter få sopp?Er jo ikke akkurat det beste groelementet for det tenker jeg på.I forhold til hos jenter.

Huff, håper ikke han har fått det utrolig flaut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...