Gå til innhold

Kan ikke se innholdsfortegnelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

På denne siden kan jeg se alt men, IKKE innholdsfortegnelsen. Jeg får opp omriss av rammen til knappen og et kryss oppe i venstre hjørne http://www.ishavsbyen.net

Jeg har samme problem på andre nettsider. Noen som kan hjelpe meg å løse dette mysteriet ?

Skrevet

Menyen er laget i Java. Du må ha Java installert for å se den. Om du bruker Windows XP er den enkleste måten å få det på å gå på Windows Update og laste ned alle viktige oppdateringer.

Skrevet

Menyen er laget i Java. Du må ha Java installert for å se den. Om du bruker Windows XP er den enkleste måten å få det på å gå på Windows Update og laste ned alle viktige oppdateringer.

Tusen takk. Fantastisk hva du kan !

Gjest velvelvel
Skrevet

Undrer meg på hvorfor de i all verden bruker den javamenyen. Skaper jo litt problemer for de som ikke har java innstallert og så er jo ikke menyen særlig "fancy" heller. En enkel og grei mousover link meny hadde gjort jobben like bra. Vel, vel.....

Skrevet

Undrer meg på hvorfor de i all verden bruker den javamenyen. Skaper jo litt problemer for de som ikke har java innstallert og så er jo ikke menyen særlig "fancy" heller. En enkel og grei mousover link meny hadde gjort jobben like bra. Vel, vel.....

Jepp. Tung å laste er den også, og ikke minst gjør den nettsidene helt utilgjengelige for de som er blinde eller svaksynte. Et tydelig eksempel på det som gjerne blir kalt "web-duh-sign". Mange webdesignere tenker som grafiske designere - de tror de designer for papir, og alt er greit så lenge det ser fancy ut på deres egen skjerm. De fleste webdesignutdanninger legger ikke nok vekt på at web og papir er to veldig forskjellige medier å designe for. Og lærerne er som regel omskolerte grafiske designere med litt webkunnskap på si. De kan design, og de kan webteknikker, men de evner ikke å sette disse sammen til en velfungerende helhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...