Gå til innhold

har

Gjest ikke lett det

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lett det
Skrevet

Å jeg er så frustrert nå. Jeg har møtt en fyr på blink. vi har snakket en del på msn og utvekselt bilder. Jeg synes han var veldig kjekk og jeg ville derfor bli bedre kjent med han. Så ikveld spurte jeg om jeg kunne få et bilde til, og han så heelt annerledels ut på dette bildet. Skulle nesten trodd det var en helt annen gutt. Altså jeg ser jo at det ikke er det, men på dette bildet var han ikke kjekk i det hele tatt. Jeg ble så skuffet, hadde egentlig veldig lyst til å møte han men nå vet jeg ikke lenger.

Jeg vet dette høres forferdelig slemt ut men jeg er opptatt av utseende desverre, kan ikke gjøre noe med det.

Hvordan er det mulig for en person å se så forskjellig ut?

Jeg skriver egentlig bare her for å samle tankene mine, men om noen har noen gode råd til hva jeg skal gjøre nå tar jeg gjerne imot de :-)

Gjest svaksterk
Skrevet

bilder lyver. kanskje han egengtilg er dødspen!

gå du, og vurder der! :)

Skrevet

Ja det høres slemt ut. Men om du ikke har andre verdier i livet så er det jo ditt problem. Ser du forresten like pen og opplagt ut hele tiden??

Gjest ex-bridget
Skrevet

Ser du akkurat like flott og pen ut selv på absolutt alle bilder...?

Skrevet

Når man ikke lenger har lyst til å treffe en person fordi han ikke var så pen på det andre bildet han sendte, da har man større problemer enn om man bør møte vedkommende eller ikke.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

man kan føle at noen ser ..ikke akkurat frastøtende ut, men feil type kanskje? Du må nesten møte personen for å finne ut om du liker ham. Det er mange folk i denne verden, og etterhvert som man vokser til, finner man ut hvor lite utseende betyr, og hvor mye det indre teller og overskygger alt annet! Lykke til. Hvis du er opptatt av hvem du blir sett sammen med, har du et stykke vei å gå med deg selv og egne holdninger. Ikke lett, nei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...