Gå til innhold

handle over internet

Anbefalte innlegg

Gjest glad i musikk
Skrevet

Jeg vet at man kan handle for mer enn 200 kr uten å måtte betale toll i bøker fra utlandet over internet, Mens man for andre varer ikke kan handle for mer enn 200 kr uten å betale toll.

Mitt spørsmål er går notebøker under betegnelsen bøker eller kan man ikke handle noter for over 200 kr uten å måtte betale toll?

Skrevet

Hmmm, jeg har kjøpt flere ting over internett til verdi langt over 200,- og har aldri betalt toll. Siste gang kjøpte jeg et keyboard (musikkinstrument) til over 2.000,- og betalte ikke noe i toll. Sparte foresten over 1.000,- på å kjøpe det via Internett, innkludert valuttaomregning, frakt og levert på døren :)

Skrevet

Du får ringe tollvesenet å spørre. Eller helst skrive slik at du har et skriftlig svar å vise til hvis det blir problemer i ettertid.

Jeg slipper i alle fall å fortolle tegneserier jeg kjøper fra utlandet, har bekreftelse fra tollvesenet på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...