Gjest glad i musikk Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg vet at man kan handle for mer enn 200 kr uten å måtte betale toll i bøker fra utlandet over internet, Mens man for andre varer ikke kan handle for mer enn 200 kr uten å betale toll. Mitt spørsmål er går notebøker under betegnelsen bøker eller kan man ikke handle noter for over 200 kr uten å måtte betale toll? 0 Siter
fnutt Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hmmm, jeg har kjøpt flere ting over internett til verdi langt over 200,- og har aldri betalt toll. Siste gang kjøpte jeg et keyboard (musikkinstrument) til over 2.000,- og betalte ikke noe i toll. Sparte foresten over 1.000,- på å kjøpe det via Internett, innkludert valuttaomregning, frakt og levert på døren 0 Siter
petter smart Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Du får ringe tollvesenet å spørre. Eller helst skrive slik at du har et skriftlig svar å vise til hvis det blir problemer i ettertid. Jeg slipper i alle fall å fortolle tegneserier jeg kjøper fra utlandet, har bekreftelse fra tollvesenet på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.