Gå til innhold

1 Hva har du i lønn pr mnd?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

2 Utdannelsesnivå?

3 Type jobb?

4 Andre goder?

5 Fornøyd?

Gjest Regnskap
Skrevet

Jobber 80% og tjener 25.000,- pr. mnd. Andre goder er gratis lunsj, litt forsikringsordninger (ikke pensjon) og en helgetur på fjellet med gubben.

Har to år på høyskole.

Er fornøyd. Ikke minst med at det er en flott arbeidsplass.

Gjest innen helsesektoren
Skrevet

Varierer, jobber innen helse som assistent. Har noe høgskoleutdanning. Får ca. 5-8000 utbetalt, jobber helger og kvelder. Ingen goder. Jeg er ikke fornøyd! Blir ikke satt pris på, og har kompetanse som ikke blir reknet med.

Gjest dagmamma
Skrevet

Ca.5000,-

2 Utdannelsesnivå?

Grunnskole + 2,5 år tømrerlinje + 3 år butikkjobb.

3 Type jobb?

Dagmamma.

4 Andre goder?

Nope.

5 Fornøyd?

Nja.

Gjest Kontorrotta
Skrevet

24.700,- før skatt

2 Utdannelsesnivå?

Videregående skole

3 Type jobb?

Administrativ stilling

4 Andre goder?

Fri forsikring og reiseforsikring, fleksitid, gode avspaseringsmuligheter, betalt fri i juleferien.

5 Fornøyd?

Ja!

Gjest IT-bransjen
Skrevet

28000 i 80% stilling.

2 Utdannelsesnivå?

Cand. mag.

3 Type jobb?

Diverse rapportering, fakturering, business control.

4 Andre goder?

Pensjon, livsforsikring, billig kantine, mobiltelefon.

5 Fornøyd?

Tja... kunne tjent mer, men har en sikker jobb i gangavstand hjemmefra, det betyr mye.

Skrevet

1) 400.000 i året (33.333,- pr. mnd)

2) Høyskole (2 år)

3) Finansinstitusjon

4) parkering, gode forsikringsordninger (pensjon, ulykke osv), Tlf., avis, tilnærmet gratis lunsj (betaler 100 kr pr. mnd),

5) Helt ok

Skrevet

Tjener ca. 24000 i måneden brutto.

Har seks års relevant økonomiuniversitetsutdannelse.

Jobber i Staten så jeg har pensjonsordning og ordnede forhold med hensyn til permisjoner, overtid ol. Barnehage på jobben. Ingen parkering. Ingen andre goder (ikke telefon, hjemmekontor, reiser, ikke sponsa julebord engang). Dårlig og dyr kantine. Er ikke i fare for oppsigelser. Eneste er en evig trussel om utflytting til distriktene, men det blir ikke før om eventuelt noen år.

Er ganske fornøyd, skulle gjerne tjent mer, men trives på arbeidsplassen. Jobber i et direktorat.

Gjest en bruker
Skrevet

1. 96.000 per måned

2 Utdannelsesnivå?

universitet

3 Type jobb?

helse

4 Andre goder?

mobil og laptop

5 Fornøyd?

ja

Skrevet

1. 96.000 per måned

2 Utdannelsesnivå?

universitet

3 Type jobb?

helse

4 Andre goder?

mobil og laptop

5 Fornøyd?

ja

Unnskyld meg men hva jobber du med som tjener sååå mye?

Skrevet

Jeg har utbetalt ca. 25000 i mnd.

Utdannet som siv.ing.

Jobber i privat sektor.

Godt fornøyd.

Skrevet

Utbet ca 13 000 pr mnd (70% stilling)

Ansatt som lærer i kulturskole

5 år på lærerskole

Er fornøyd med livet mitt jeg:o)

Skrevet

Utbet ca 13 000 pr mnd (70% stilling)

Ansatt som lærer i kulturskole

5 år på lærerskole

Er fornøyd med livet mitt jeg:o)

Ingen goder. Jo gratis parkering dersom det er ledig...

Gjest sykepleier
Skrevet

Jeg tjener ca 30 000 pr mnd.

Har tre års høgskoleutdannelse. Ansatt på sykehus i full stilling.

Andre goder: Av og til sosiale arrangementer. Litt billigere parkering med ansatt-kort, ulykkesforsikring.

Trives veldig bra. Kunne ønske mer kompensasjon for turnusjobbinga i form av litt kortere arbeidsuke, og mer i helgetillegg (som i dag ligger på ca 20,- pr time.)

Gjest Lite å klage over spør du meg
Skrevet

Jeg tjener ca 30 000 pr mnd.

Har tre års høgskoleutdannelse. Ansatt på sykehus i full stilling.

Andre goder: Av og til sosiale arrangementer. Litt billigere parkering med ansatt-kort, ulykkesforsikring.

Trives veldig bra. Kunne ønske mer kompensasjon for turnusjobbinga i form av litt kortere arbeidsuke, og mer i helgetillegg (som i dag ligger på ca 20,- pr time.)

ÅOg sykepleiere klager over dårlig lønn...

Gjest sykepleier
Skrevet

ÅOg sykepleiere klager over dårlig lønn...

Har jeg klaget da?

Jeg er fornøyd med lønna, men jeg har jo jobbet noen år og har ansinnitet. Nyutdannede får langt mindre. Og jobber man kun dagtid, blir det ikke stort igjen. Vil anslå at ca 30% av lønna mi er tillegg fordi jeg jobber til alle døgnets tider + hver 3.helg. Jeg betaler for dette i form av søvnvansker og jet-lag, og mindre samvær med familie og venner i helgene.

Syns ikke jeg får mer enn jeg er verdt.

Skrevet

Jobber innen reiseliv.

Tjener ok, bransjen er generelt lavtlønnet.

Gratis parkering, reiseforsikring, endel rimeligere turer iforbindelse med ferie.

Er fornøyd. fordi jeg kan planlegge mye av dagen min akkurat som jeg vil opg ikke må jobbe under press lenger, som i min tidligere jobb (også innen reiseliv)

Gjest Lite å klage over spør du meg
Skrevet

Har jeg klaget da?

Jeg er fornøyd med lønna, men jeg har jo jobbet noen år og har ansinnitet. Nyutdannede får langt mindre. Og jobber man kun dagtid, blir det ikke stort igjen. Vil anslå at ca 30% av lønna mi er tillegg fordi jeg jobber til alle døgnets tider + hver 3.helg. Jeg betaler for dette i form av søvnvansker og jet-lag, og mindre samvær med familie og venner i helgene.

Syns ikke jeg får mer enn jeg er verdt.

Neida, du har ikke klaget:o) Det var litt sånn på spøk, med litt alvor i.. .SYns jeg hører sykeleiere klage mye..

Skrevet

Jobber innen reiseliv.

Tjener ok, bransjen er generelt lavtlønnet.

Gratis parkering, reiseforsikring, endel rimeligere turer iforbindelse med ferie.

Er fornøyd. fordi jeg kan planlegge mye av dagen min akkurat som jeg vil opg ikke må jobbe under press lenger, som i min tidligere jobb (også innen reiseliv)

Også pensjon!! Heldigvis..

Gjest ...har jeg hørt
Skrevet

Neida, du har ikke klaget:o) Det var litt sånn på spøk, med litt alvor i.. .SYns jeg hører sykeleiere klage mye..

Sykepleiere og lærere har skrevet under på en avtale om at de _skal_ klage på lønnen sin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...