Gå til innhold

1 Hva har du i lønn pr mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 Hva har du i lønn pr mnd?

Det varierer veldig. Denne måneden tjener jeg ca 28.000 brutto.

2 Utdannelsesnivå?

Cand.mag pluss moms

(Universitet & høyskole).

3 Type jobb?

frilansjournalist

4 Andre goder?

Jeg bestemmer selv når jeg skal jobbe, hvor mye jeg skal jobbe og hvem jeg skal jobbe for.

5 Fornøyd?

Veldig! Jeg har en spennende og variert jobb med mye fleksibilitet. Kanskje litt for spennende til tider, men det går stort sett bra.

Gjest ikkenånei
Skrevet

28 000 brutto mnd

cand mag + litt

rådgiver i direktorat

Gjest sykepleier
Skrevet

Sykepleiere og lærere har skrevet under på en avtale om at de _skal_ klage på lønnen sin...

Hvor har du det fra? Jeg har aldri skrevet under på noe sånt, det der er bare tull.

Skrevet

Hvor har du det fra? Jeg har aldri skrevet under på noe sånt, det der er bare tull.

Det er noe som heter spøk... Hørt om det?

Jeg er lærer men lar meg ikke provosere av sånt;o)

Skrevet

Jeg tjener ca 30 000 pr mnd.

Har tre års høgskoleutdannelse. Ansatt på sykehus i full stilling.

Andre goder: Av og til sosiale arrangementer. Litt billigere parkering med ansatt-kort, ulykkesforsikring.

Trives veldig bra. Kunne ønske mer kompensasjon for turnusjobbinga i form av litt kortere arbeidsuke, og mer i helgetillegg (som i dag ligger på ca 20,- pr time.)

Er 30 000 inkludert tillegg for kveld og natt og helger?

Gjest sykepleier
Skrevet

Det er noe som heter spøk... Hørt om det?

Jeg er lærer men lar meg ikke provosere av sånt;o)

Sorry. Tok deg helt på alvor... Har vel litt tungt for det i dag ;o)

Skrevet

23000 pr. md. i lønn

3 år på videregående

Jobber på kontor

Vi har pensjonsforsikring og gruppelivsforsikring + så mye trening vi orker på treningsstudio for 400 kroner i året.

Fornøyd ja.

Gjest sykepleier
Skrevet

Er 30 000 inkludert tillegg for kveld og natt og helger?

Ja, det er bruttolønn inkludert alle tillegg. Man får ca 40 % tillegg på kveld/natt. Så er det ca 20,- pr time i helgetillegg.

Skrevet

Sorry. Tok deg helt på alvor... Har vel litt tungt for det i dag ;o)

Det var ikke jeg som skrev det innlegget;o) Det var det "...har jeg hørt" som gjorde.

Gjest sykepleier
Skrevet

Det var ikke jeg som skrev det innlegget;o) Det var det "...har jeg hørt" som gjorde.

Oops igjen... Det er nok all turnusjobbinga som begynner å sette sine spor ;o)

Skrevet

1 Hva har du i lønn pr mnd? 11.300 utbetalt

2 Utdannelsesnivå? Utdannet hjelpepleier og helsesekretær

3 Type jobb? Uføretrygdet

4 Andre goder? Nope

5 Fornøyd? _Vil_ jo ikke være ufør da, men når situasjonen er som den er så er det greit å få litt penger...Kunne gjerne tenkt meg myyye mer :-)

Skrevet

1 Hva har du i lønn pr mnd? 11.300 utbetalt

2 Utdannelsesnivå? Utdannet hjelpepleier og helsesekretær

3 Type jobb? Uføretrygdet

4 Andre goder? Nope

5 Fornøyd? _Vil_ jo ikke være ufør da, men når situasjonen er som den er så er det greit å få litt penger...Kunne gjerne tenkt meg myyye mer :-)

Hvorfor er du ufør?

Skrevet

Neida, du har ikke klaget:o) Det var litt sånn på spøk, med litt alvor i.. .SYns jeg hører sykeleiere klage mye..

Grunnlønna til sykepleiere er for dårlig, så jeg skjønner godt at de "klager".

Clue1365380406
Skrevet

Tjener ca 33 000 i mnd

Høyskole, 3+3 år

Lederstilling i kommunen

Goder; ekstra ferieuke, gratis parkering, gratis videreutdanning innen ledelse, gode pensjons- og forsikringsordninger, fri mobiltlf, fleksitid

Kjempefornøyd med jobben, får utvikle meg mye, har veldig frie tøyler mht til beslutninger og organisering av min "enhet".

Skrevet

Tjener 48.000,- pr mnd.

Utdannelse:Sivilingeniør (NTH/NTNU Trondheim).

Type jobb: Regionsjef

Andre goder:Firmabil(hvis det er et gode), hjemme-PC, aksjer og opsjoner i selskapet jeg jobber.

Fornøyd: Ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...