Gå til innhold

lei


Gjest drrrrrrue

Anbefalte innlegg

Gjest drrrrrrue

trenger tips til hva jeg kan si til venniner som hele tiden maser over at jeg er for tynn.

tror de ikke jeg strever for å legge på meg og at jeg selv synes det er stygt å være for tynn..

dessuten er jeg ikke mager som de vil ha det til. er egentlig fornøyd med meg selv, har en godt trent kropp, men vil legge på meg litt til.

hva kan jeg si for at de skal slutte å mase?

er veldig sårende når de hele tiden skal se det stygge liksom.

har lagt på meg de siste månedene, noe jeg ser godt selv, og når jeg spør dem om det, sier de bare jo kanskje litt (nølende), men du har mye igjen før du blir fin.

er ikke dette usedvanlig frekt? det er jo like frekt som å si til feite folk at de må slanke seg for de er stygge som de er..

takker for sårt trengende tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...