Gå til innhold

var det play.com som var så bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det norske tekster på filmene ?

Nei, alle dvd er tekstet på engelsk.

Så en 6 timer lang dokumentar om England i middelalderen, og klarte meg helt bra med min engelsk.

Skrevet

Nei, alle dvd er tekstet på engelsk.

Så en 6 timer lang dokumentar om England i middelalderen, og klarte meg helt bra med min engelsk.

Ja, det er ikke noe problem for meg. Jeg tenkte på åtteåringen min.

Skrevet

Ja, det er ikke noe problem for meg. Jeg tenkte på åtteåringen min.

Sjekk cdon.com, de har en del som er rimelig nå (januarsalg), og der står det hvilke språk filmene er på (lyd/tekst).

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er det norske tekster på filmene ?

Når du går inn på http://www.play.com finner du til venstre forskjellige kriterier du kan søke på film etter. Sett "Subtitles" og skriv inn Norwegian, så får du opp alle filmene med norsk undertittel. Du vil nok bli overrasket over hvor mange som finnes.

Skrevet

Du kan bestille for over 200 uten å betale toll. De sender hver video for seg slik at du får fem pakker dersom du kjøper fem videoer. Rett i postkassa og i løpet av få dager. Superdupert!

Joda, men dersom du bestiller en enkelt film som koster over 200 kr så må du betale toll. Det var det jeg mente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...