Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?


Gjest sippeguri

Anbefalte innlegg

Gjest sippeguri

Jeg er ei jente på 30 år som egentlig skulle vært fornøyd.

Har en super samboer, et flott hus og en datter fra et tidligere forhold.

Min eks gikk fra meg etter 12 år, han hadde hatt et forhold til en på jobben. Jeg fikk jo sjokk da han sa han skulle flytte, for jeg trodde vi hadde det bra.

Dette er nå 3 år siden, og livet mitt er ganske bra nå.

Det som plager meg er at jeg gråter minst en gang hver dag. Blir lei meg for den minste ting.

Jeg var ikke slik før.

Samboeren min må trøste meg masse, og når han spør hva jeg gråter for vet jeg ikke alltid hvorfor.

Slik som nå jeg er på jobben. Jeg jobber alene for det meste av tiden, innreder butikker, rydder i varer osv. Gansker ensomt.

Nå er jeg lei av å gå her alene og ikke ha noen å prate med. Da gråter jeg litt iblant.

Er jeg inne i en depresjon? Trenger jeg noen å snakke med om ting?

Vet jo ikke egentlig hva som plager meg.

Ønsker meg mere sosial kontakt, ha kollegaer man kan prate og le sammen med.

Jeg har en tarmsykdom som gjør at jeg ikke kan jobbe med hva som helst da jeg må ofte på toalettet. Skjer uhell iblant også, bare det er jo lett å bli lei seg for. Har prøvd flere typer jobber, men klarer det ikke.

Denne jobben styrer jeg selv og kan gå på toalettet når jeg vil. Men jeg er ensom på jobben.

Kan snakke med samboeren min om alt, men føles som om jeg har gråten i halsen hele tiden.

Kan det være noe feil med hormonene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NonStopp

Klem til deg!

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg tror du vet hvor skoen trykker selv. Ser i allefall slik ut av innlegget ditt.

Mht tarmsykdom, så vil jeg komme med et lite tips til deg. Prøv Astaxin. Det er piller laget av algemel.

Nøyaktig hva heter tarmsykdommen du har, om jeg får spørre?

Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sippeguri

Klem til deg!

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg tror du vet hvor skoen trykker selv. Ser i allefall slik ut av innlegget ditt.

Mht tarmsykdom, så vil jeg komme med et lite tips til deg. Prøv Astaxin. Det er piller laget av algemel.

Nøyaktig hva heter tarmsykdommen du har, om jeg får spørre?

Nina

Har ulcerøs kolitt, fikk det da jeg var 20. Hatt det i 10 år nå, har i perioder vært rolig, men blir aldri helt bra. Gått på cellegift i over 1 år nå. Det eneste som holder det i "sjakk".

Er de algepillene vonde?

Er veldig var på smak. Hvis det bare er piller å svelge går det nok.

Er dessverre ikke flink nok med kosten. Sliter med dårlig marlyst og spiser derfor det jeg har lyst på. Cola, masse cola, er avhengig og loff og sjokolade.

Klarer bare ikke endre kosten, selv om det kanskje hadde hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NonStopp

Har ulcerøs kolitt, fikk det da jeg var 20. Hatt det i 10 år nå, har i perioder vært rolig, men blir aldri helt bra. Gått på cellegift i over 1 år nå. Det eneste som holder det i "sjakk".

Er de algepillene vonde?

Er veldig var på smak. Hvis det bare er piller å svelge går det nok.

Er dessverre ikke flink nok med kosten. Sliter med dårlig marlyst og spiser derfor det jeg har lyst på. Cola, masse cola, er avhengig og loff og sjokolade.

Klarer bare ikke endre kosten, selv om det kanskje hadde hjulpet meg.

Ja, endring av kosten hadde nok hjulpet, men noen gleder må du jo tross alt ha =)

Algepillene er ikke vonde på smak, og jeg tror det er et bedre alternativ enn cellegift. Prøv også akupunktur eller fotsoneterapi.

Det ser dessverre ut til at legemedisinen ikke kan gjøre deg frisk, så da er det ut på leting

etter andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sippeguri

Ja, endring av kosten hadde nok hjulpet, men noen gleder må du jo tross alt ha =)

Algepillene er ikke vonde på smak, og jeg tror det er et bedre alternativ enn cellegift. Prøv også akupunktur eller fotsoneterapi.

Det ser dessverre ut til at legemedisinen ikke kan gjøre deg frisk, så da er det ut på leting

etter andre alternativer.

Jeg prøvde akupunktur, men det var vanskelig for meg. Da jeg lå der med alle nålene på meg måtte jeg selvfølgelig på toalettet.

Klarer ikke slappe av når jeg vet at jeg ikke kan gå på toalettet når jeg vil.

Sykdommen er mest psykisk for meg.'

Når jeg er hjemme fungerer jeg fint, men hvis jeg står i kø i matbutikken må jeg garantert på toalettet. Da er det bare å sette fra seg kurven og springe ut. Er jeg heldig rekker jeg nærmeste bensinstasjon eller skog.

Vet om alle toalettene i nærområdet da og handler helst på kjøpesenter hvor de har toalett.

Ganske slitsomt til tider.

En gang jeg kjørte samboeren min til Gøteborg, gikk det i buksa på vei hjem. Plutselig kommer det. Og det kommer masse diare. Tenk det måtte jeg sitte med i bilen i 3 timer før jeg var hjemme. Kunne jo ikke gå inn noen sted med buksa full av dritt.

Tarmsykdommer er noe dritt!!!

Har ikke lenger noe håp om at noe kan jeg hjelpe meg. Eneste utvei er utlagt tarm, men det vil jeg slippe så lenge som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...