Mistera Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 I frykt for å ikke ha noe å gjøre på menst jeg healer min sår, så har jeg tatt fatt på å synge for full hals:) og frykter snart at jeg får naboklager da jeg digger å synge for fullhals:) ville bare meddele:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg kombinerer ofte opera med bretting av tøy i kjelleren. Naboen har ikke tatt livet av meg...ennå 0 Siter
G-bo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Om det er deg som vekselsvis synger og skriker til"Grease" på andre siden av veggen min i dette øyeblikk hadde jeg satt stor pris på om du holdt kjeft.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Er det du som bor over meg og alltid begynner å spille piano- og tralle rundt midnatt? Eller er det virkelig et spøkelse? 0 Siter
Mistera Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Er det du som bor over meg og alltid begynner å spille piano- og tralle rundt midnatt? Eller er det virkelig et spøkelse? Nei det er hun andre... jeg spiller ikke piano:) om det da ikke høres helt tonedøvt ut... så er det ikke meg:) BOOOOHOOO!!! 0 Siter
Mistera Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Om det er deg som vekselsvis synger og skriker til"Grease" på andre siden av veggen min i dette øyeblikk hadde jeg satt stor pris på om du holdt kjeft.... Ække Grease her ass... her er det Gavin DeGraw!!! 0 Siter
Mistera Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Jeg kombinerer ofte opera med bretting av tøy i kjelleren. Naboen har ikke tatt livet av meg...ennå Supert:) hehe... det tror ikke spøytet på at jeg er syk, eller kansje ambulansen tar seg en tur igjen hehe... kansje de tror jeg hyyyyler av smerter:) hehe 0 Siter
G-bo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ække Grease her ass... her er det Gavin DeGraw!!! Ok, godt vi fikk klargjort det..., men hu Grease-kjærringa må dø snart.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Supert:) hehe... det tror ikke spøytet på at jeg er syk, eller kansje ambulansen tar seg en tur igjen hehe... kansje de tror jeg hyyyyler av smerter:) hehe Hehe, mannen min roper bare følgende ned til meg: "Slipp katten!!!" 0 Siter
Mistera Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Ok, godt vi fikk klargjort det..., men hu Grease-kjærringa må dø snart.... hehe... akkurat der skjønner jeg deg veeeldig godt:) 0 Siter
Mistera Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Hehe, mannen min roper bare følgende ned til meg: "Slipp katten!!!" hehe:) nei katten min er flinker enn meg så da:) hehe;) 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 "Jeg trodde det var en ulv jeg skjøt!" Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 "Jeg trodde det var en ulv jeg skjøt!" Med vennlig hilsen *svarte* var det det jeg kjennte i rompa... øøyy... arrester den karen;) 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ok, godt vi fikk klargjort det..., men hu Grease-kjærringa må dø snart.... ....hjelper det hvis jeg går over til Saturday night fever....? 0 Siter
G-bo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 ....hjelper det hvis jeg går over til Saturday night fever....? Tja, kunne kanskje utsatt konfrontasjonen en smule...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.