Gå til innhold

Om ikke naboen dreper meg snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I frykt for å ikke ha noe å gjøre på menst jeg healer min sår, så har jeg tatt fatt på å synge for full hals:) og frykter snart at jeg får naboklager da jeg digger å synge for fullhals:) ville bare meddele:)

Skrevet

Jeg kombinerer ofte opera med bretting av tøy i kjelleren. Naboen har ikke tatt livet av meg...ennå ;)

Skrevet

Om det er deg som vekselsvis synger og skriker til"Grease" på andre siden av veggen min i dette øyeblikk hadde jeg satt stor pris på om du holdt kjeft....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det du som bor over meg og alltid begynner å spille piano- og tralle rundt midnatt?

Eller er det virkelig et spøkelse?

Skrevet

Er det du som bor over meg og alltid begynner å spille piano- og tralle rundt midnatt?

Eller er det virkelig et spøkelse?

Nei det er hun andre... jeg spiller ikke piano:) om det da ikke høres helt tonedøvt ut... så er det ikke meg:)

BOOOOHOOO!!!

Skrevet

Om det er deg som vekselsvis synger og skriker til"Grease" på andre siden av veggen min i dette øyeblikk hadde jeg satt stor pris på om du holdt kjeft....

Ække Grease her ass... her er det Gavin DeGraw!!!:)

Skrevet

Jeg kombinerer ofte opera med bretting av tøy i kjelleren. Naboen har ikke tatt livet av meg...ennå ;)

Supert:) hehe... det tror ikke spøytet på at jeg er syk, eller kansje ambulansen tar seg en tur igjen hehe... kansje de tror jeg hyyyyler av smerter:) hehe

Skrevet

Ække Grease her ass... her er det Gavin DeGraw!!!:)

Ok, godt vi fikk klargjort det..., men hu Grease-kjærringa må dø snart....

Skrevet

Supert:) hehe... det tror ikke spøytet på at jeg er syk, eller kansje ambulansen tar seg en tur igjen hehe... kansje de tror jeg hyyyyler av smerter:) hehe

Hehe, mannen min roper bare følgende ned til meg: "Slipp katten!!!"

;)

Skrevet

hehe... akkurat der skjønner jeg deg veeeldig godt:)

Skrevet

Hehe, mannen min roper bare følgende ned til meg: "Slipp katten!!!"

;)

hehe:) nei katten min er flinker enn meg så da:) hehe;)

Skrevet

"Jeg trodde det var en ulv jeg skjøt!"

;)

Med vennlig hilsen

Skrevet

"Jeg trodde det var en ulv jeg skjøt!"

;)

Med vennlig hilsen

*svarte* var det det jeg kjennte i rompa...

øøyy... arrester den karen;)

Skrevet

....hjelper det hvis jeg går over til Saturday night fever....?

:)

Skrevet

....hjelper det hvis jeg går over til Saturday night fever....?

:)

Tja, kunne kanskje utsatt konfrontasjonen en smule...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...