Gjest Mr Papp Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Noen som husker denne filmen fra 80-tallet? Jeg gjør det ikke. Er den anbefalelsesverdig for en sjuåring i dag? 0 Siter
Gjest doll Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg tror den passer bra til en 7-åring. Er en fin familiefilm. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg synes den var så fin da jeg var liten. Var noen (litt) skumle scener, men jeg har alltid vært en litt "pysete" filmseer ;-), men det er en kjempefin film. Kanskje du kan se den sammen med 7-åringen? 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Fant omtale kun på engelsk: http://www.sales.nordiskfilm.com/ws/default.asp?LCK=ZEABY9128&SDI=151 Filmen har 5 års aldersgrense. 0 Siter
Gjest philippa Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg var 8 år da jeg så den på kino, og elsket den. (Så nr. 2 også da den kom). Som en annen har påpekt her var det noen litt triste scener, så du bör nok se den sammen med han/henne. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ja,den er midt i blinken. jeg og dattera mi har sett både 1 og 2 mange ganger. Også er den sangen som morten harket synger, helt nydelig. Noen som kan teksten? 0 Siter
Gjest philippa Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ja,den er midt i blinken. jeg og dattera mi har sett både 1 og 2 mange ganger. Også er den sangen som morten harket synger, helt nydelig. Noen som kan teksten? Hehe husker faktisk ikke den sangen, men fant denne texten da jeg sökte: Hvem er din nye venn Kamilla? Er det en som du kan stole på. Er det en du kan ta trygt i hånden, når veien syntes håpløst lang og gå? Natten vil komme snart Kamilla. Da blir himmelen mørk med stjerner på. Og du trenger en og ta i hånden, for enda har du langt igjen og gå. Kamilla, Kamilla, hva tenker du nå? Tør du tro han er en venn som du kan stole på? Kamilla, Kamilla, hva tenker du nå. Tør du tro han er en venn, Som du kan stole på. Gråt ikke mer for meg Kamilla For mitt liv som tyv er helt forbi Jeg må ta den straffen jeg fortjener Så kommer jeg igjen da er jeg fri Vi venter Sebastian en dag er du fri Det skal bli en dag med nye muligheter i Kamilla, Kamilla jeg kommer igjen Og jeg tror at du vil ta imot meg som en venn Om det er den du tenker på? Jeg husker best Kamillas hjerteskjärende rop: "Sebastian! Sebastian!" 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Den passer perfekt. Har den på video og har sett den mange ganger her hjemme. 0 Siter
Line Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ja,den er midt i blinken. jeg og dattera mi har sett både 1 og 2 mange ganger. Også er den sangen som morten harket synger, helt nydelig. Noen som kan teksten? "Maria, Maria hva tenker du på..." hmm, nei... jeg husker den ikke, men har den på mp3 0 Siter
Line Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Ja,den er midt i blinken. jeg og dattera mi har sett både 1 og 2 mange ganger. Også er den sangen som morten harket synger, helt nydelig. Noen som kan teksten? Hehe... Kamilla var det, ikke Maria 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.