pirko Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Eller kan det være at de norske mennene er ekstremt dårlige? Eventuelt at de er de mest pripne i verden? http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5854 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det er utrolig hvordan enkelte menn åpenbart føler seg truet av plastpeniser- og vibratorer. 0 Siter
Gjest fffffffff Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Pripne? Jeg trodde dildobrukere var det motsatte, det er de som nyter sex og tør å eksperimentere. Tror nok svaret ditt er norske kvinner er på verdenstoppen i likestilling og seksuell frigjorthet. Og det er vel bra, også for menn? Kjedelig med damer som ikke tar ansvar for sin egen nytelse og forventer at det er noe du skal gi henne hver gang, evt. ikke finnes. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det er utrolig hvordan enkelte menn åpenbart føler seg truet av plastpeniser- og vibratorer. Det er direkte komisk :-) Hadde jeg ikke bestrebet høflighet og symati, så hadde jeg sagt "stakkarslige, svake og ynkelige menn, som føler seg truet av et leketøy". "............................" 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Dette forstod jeg ikke. Hva har dildobruk med pripne/dårlige menn å gjøre? *Blond* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det er direkte komisk :-) Hadde jeg ikke bestrebet høflighet og symati, så hadde jeg sagt "stakkarslige, svake og ynkelige menn, som føler seg truet av et leketøy". "............................" Jeg også, men siden Pirko bare er ute etter å provosere ser jeg ingen grunn til å gå nærmere inn på det med han. Han er ikke engang god til å provosere. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg også, men siden Pirko bare er ute etter å provosere ser jeg ingen grunn til å gå nærmere inn på det med han. Han er ikke engang god til å provosere. Det blir ganske forutsigbart og slitent, ja :-) "..........................." 0 Siter
cec5 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Og hvor har de henta de tallene fra? De har ikke spurt meg eller noen jeg kjenner... 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Og hvor har de henta de tallene fra? De har ikke spurt meg eller noen jeg kjenner... Sånn lurer jeg også alltid på. Det er så mange undersøkelser og statistiske tall å lese om, men jeg har aldri blitt spurt. Ingen jeg kjenner heller. Hva baserer de det på mon tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.