Gå til innhold

Norske kvinner verdens kåteste?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er utrolig hvordan enkelte menn åpenbart føler seg truet av plastpeniser- og vibratorer.

Gjest fffffffff
Skrevet

Pripne? Jeg trodde dildobrukere var det motsatte, det er de som nyter sex og tør å eksperimentere. Tror nok svaret ditt er norske kvinner er på verdenstoppen i likestilling og seksuell frigjorthet. Og det er vel bra, også for menn? Kjedelig med damer som ikke tar ansvar for sin egen nytelse og forventer at det er noe du skal gi henne hver gang, evt. ikke finnes.

Skrevet

Det er utrolig hvordan enkelte menn åpenbart føler seg truet av plastpeniser- og vibratorer.

Det er direkte komisk :-)

Hadde jeg ikke bestrebet høflighet og symati, så hadde jeg sagt "stakkarslige, svake og ynkelige menn, som føler seg truet av et leketøy".

"............................"

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Dette forstod jeg ikke. Hva har dildobruk med pripne/dårlige menn å gjøre?

*Blond*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er direkte komisk :-)

Hadde jeg ikke bestrebet høflighet og symati, så hadde jeg sagt "stakkarslige, svake og ynkelige menn, som føler seg truet av et leketøy".

"............................"

Jeg også, men siden Pirko bare er ute etter å provosere ser jeg ingen grunn til å gå nærmere inn på det med han.

Han er ikke engang god til å provosere. :)

Skrevet

Jeg også, men siden Pirko bare er ute etter å provosere ser jeg ingen grunn til å gå nærmere inn på det med han.

Han er ikke engang god til å provosere. :)

Det blir ganske forutsigbart og slitent, ja :-)

"..........................."

Skrevet

Og hvor har de henta de tallene fra? De har ikke spurt meg eller noen jeg kjenner...

Skrevet

Og hvor har de henta de tallene fra? De har ikke spurt meg eller noen jeg kjenner...

Sånn lurer jeg også alltid på.

Det er så mange undersøkelser og statistiske tall å lese om, men jeg har aldri blitt spurt. Ingen jeg kjenner heller. Hva baserer de det på mon tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...