Gå til innhold

gud så ydmykende


Gjest finnguala

Anbefalte innlegg

Gjest finnguala

dette måtte vel kommet til dette. jeg orker bare ikk dette. gamle stier er gjengrodde og jeg må finne en ny vei. livet føles mer og mer kvelende. hadde tatt imovane da jeg var på gruppearbeid, så folk på studiet vet også.

må bare vekk..får ikke puste..vil bare gjemme meg vekk..langt vekk. må finne en ny mening med livet. ikke mer rus. men en ny mening. men er så fastlåst i det jeg lever i nå.

jeg skulle gjerne visst hva som gjorde at jeg hadde fart så fælt med meg selv. antakelig det destruktive..men det er noe jeg ikke takler..

jeg får ikke puste..får ikke puste her..må vekk, vekk, vekk..nettet snører seg sammen nå. er så lei meg for at ikke legen har ringt..veldi lei meg..

ikke mer rus..men nettet snører seg sammen..hva nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring legen sjøl i morra! Leger er også mennesker, og mennesker kan glemme.

Vet ikke hva mer jeg skal si enn at du må ikke gi deg, oppsøk hjelp så du kan komme deg videre! Ikke vent på at ting kommer til deg, gå ut og hent inn den hjelpen du trenger. En manglende telefonsamtale fra en lege må ikke bli det som stopper deg!

Lykkke til!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnguala

Ring legen sjøl i morra! Leger er også mennesker, og mennesker kan glemme.

Vet ikke hva mer jeg skal si enn at du må ikke gi deg, oppsøk hjelp så du kan komme deg videre! Ikke vent på at ting kommer til deg, gå ut og hent inn den hjelpen du trenger. En manglende telefonsamtale fra en lege må ikke bli det som stopper deg!

Lykkke til!

*klem*

takk..ei vennine av meg ringer for meg..jeg vil ikke mase..så tør ikke ringe sjølv..

skal ta tak i dette nå..er bare redd og føler meg superliten.

takk for svar!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk..ei vennine av meg ringer for meg..jeg vil ikke mase..så tør ikke ringe sjølv..

skal ta tak i dette nå..er bare redd og føler meg superliten.

takk for svar!

*klem*

Så bra at du får hjelp av en venninne da!

Og tenk så mye bedre du vil føle deg når du kommer igang med en form for behandling/terapi, og etter hvert finner veien ut av det uføret du har havnet i... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnguala

Så bra at du får hjelp av en venninne da!

Og tenk så mye bedre du vil føle deg når du kommer igang med en form for behandling/terapi, og etter hvert finner veien ut av det uføret du har havnet i... :-)

satser på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...