Gå til innhold

Lær meg å flørte:)

Gjest drømmer om å kunne flørte:)

Anbefalte innlegg

Gjest drømmer om å kunne flørte:)
Skrevet

Er så fryktelig dårlig på å flørte, blir liksom så sjenert. Noen som har gode tips. har en gutt på jobb nå, som flørter med meg, men jeg blir bare sjenert

mil1365380270
Skrevet

Når han sier/gjør ditt, sier/gjør du datt? Virker ikke sånn vettu ;-)

Flørting er jo bare et samspill, en lek mellom mennesker. Når du liker deg selv, er du klar for leken.

Er annerledes hvis du er ordentlig svak for fyren. Da er det ikke så lett å være uanstrengt og flørtende :-)

Skrevet

Tenk at du er uimotståelig og send signalene til ham, så skal du se han tenker det samme som deg. ;o)

Skrevet

Hvis han ser at du er sjenert, men fortsetter å flørte så kan du egentlig slappe litt av, for da liker han deg og finner det nok sjarmerende at du er sjenert.

Gi ham dog et kompliment eller få frem noe fint til ham, slik at han skjønner at du ikke BARE er sjenert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...