Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er akkurat like løgnaktig som David Irvings historieforfalskning om at Holocaust ikke fant sted.

Skrevet

Du er akkurat like løgnaktig som David Irvings historieforfalskning om at Holocaust ikke fant sted.

Du finner da alle anledninger til å eksponere ditt jødehat, men akkurat i denne tråden kunne du vel ha spart deg bryet.

Jeg vil tro jøder kjenner spyet i halsen hvis de leser den skamløse måten du benytter deres ulykke på...i kampen mot dem selv.

Skal vi kanskje enes om å sende noen hundrelapper til det kontonummeret som står innledningvis i Kahns link?

Skrevet

Du finner da alle anledninger til å eksponere ditt jødehat, men akkurat i denne tråden kunne du vel ha spart deg bryet.

Jeg vil tro jøder kjenner spyet i halsen hvis de leser den skamløse måten du benytter deres ulykke på...i kampen mot dem selv.

Skal vi kanskje enes om å sende noen hundrelapper til det kontonummeret som står innledningvis i Kahns link?

Hvilket jødehat da?

Det sier jo sitt at helt normal kritikk mot staten Israels ulovlige okkupasjon av andre folks landområder blir omdøpt til "jødehat".

Det viser jo nettopp at du ikke har noen argumenter, for det er åpenbart ikke mer "jødehat" enn å si at man ikke er enig med Bondevik er "norgeshat".

Istedet viser du din antisemittisme ved å ufarliggjøre jødehat.

Skrevet

Du skriver: "Skal vi kanskje enes om å sende noen hundrelapper til det kontonummeret som står innledningvis i Kahns link?"

Jeg støtter ikke organisasjoner som bare ønsker krig, enten det er Kahns eller Hamas. De er akkurat like ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...