Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan går det med deg? Fortsatt hoven? Er/var det sånn til deg og at det føltes som om det lå noe hardt inne i magen? Det kjennes så rart ut. Vet at det ikke er unormalt fordi jeg har snakket med klinikken, men det er helt anderledes enn jeg trodde det skulle bli. Gleder meg til alt blir som det skal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171852-krist69/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krist69

hei. ja, det kjentes ut slik til meg også, som om det var noe hardt inni der ja...har avtatt gradvis, og nå kjenner jeg ikke så mye til det lengre - bare litt rett over arret, og litt hud over arret som mangler følelse. tror nok ikke jeg kan kalle meg hoven lengre - men ble nok ikke så *flat* som jeg hadde trodd. har fortsatt litt kul over navlen, føler jeg. i tillegg spørs det om jeg har feilvurdert hva det vil si å sitte så lenge rolig uten å røre seg og spise superbevisst - her kommer kiloene lett på, og det må jeg ta konsekvensen av nå. det gikk fint i starten, men så veide jeg brått drøyt 3 kg mer, og jeg får en fornemmelse av at mye legger seg midt på. har i midlertid begynt å trene litt igjen, mest gåing og spinn - har også prøvd litt situps, men det er fortsatt ubehagelig. har ellers ikke noe ubehag lengre, og totalt sett føles alt mye bedre enn før operasjonen. men helt ærlig, så har jeg måttet omstille meg litt fra det jeg forventet til det jeg har fått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171852-krist69/#findComment-1132772
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...