Gå til innhold

Kahn og Sør - hva står de egentlig for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sør kom med en god redegjørelse der. Det han imidlertid ikke tok med er at samtidig som Kahn anklager alle som kritiserer Israel for å være nazister, så anklager han selv alle som kritiserer midtøsten eller norsk innvandringspolitikk for rassisme. Så de er rimelig like, og i denne sammenhengen to helt identiske motpoler.

".........................."

Du skriver: "så anklager han selv alle som kritiserer midtøsten eller norsk innvandringspolitikk for rassisme."

Hvor gjør jeg det? Konkret?

Det er jo underholdende når folk kommer med idiot-påstander de "på mystisk vis" aldri har noen lenke til.

Bare løse beskyldninger...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Mr Kahn

13

• Goliath

11

• Prozak

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er likegyldigheten og kunnskapsløysa som er vår verste fiende og signaturen sørs beste våpen. Når folk ikke engang vet forskjellen på en libaneser og en palestiner, da veit du sjøl hvor mye klokka er.

Det er ikke det palestinske folket som ligger sosialistenes hjerte nærmest, det er å reise kjerringa etter Berlinmurens fall, blåse liv i gamle marxistiske paradigmer, skape kaos. Når vestlig kultur er passe begravet, kan de trå til å «redde oss» med å innføre sitt klasseløse samfunn.

Stalins ånder byr opp til en ny dans inn i 2005.

Sant, det. Sansynligvis lever stalin i nedfrosset tilstand, og skjulte krefter i den norske regjeringen (og evt. andre land) venter på det riktige tidspunktet for å gjenopplive ham.

".............................."

Skrevet

Av Rolf Kirschner 16.11.04

Formann og forstander i Det Mosaiske Trossamfund

Det Mosaiske Trossamfund i Oslo (DMT) registrer at det har utviklet seg en

debatt i media, i bakkant av at en gruppe mennesker ble stanset av politiet

i forbindelse med SOS Rasisme sin demonstrasjon til minne om Krystallnatten

den 9. november. I den anledning er det fremmet beskyldninger mot SOS

Rasisme som vi ønsker å kommentere:

Det medfører ikke på noen måte riktighet at DMT som trossamfunn, eller

jøder som enkeltpersoner, var uønsket i forbindelse med demonstrasjonen. Vi

beklager derfor sterkt at det er fremmet slike påstander fra flere hold.

Det er for oss også helt ukjent at jødiske symboler, som Davidsstjernen,

skal ha vært uønsket i samme forbindelse. Det vi ble

gjort kjent med, og som vi fra vår side mener var en helt riktig

avgjørelse, var at man ville forby nasjonsflagg i demonstrasjonen. Så vidt

vi kjenner til, ble dette gjort for å hindre at markeringen utartet til en

demonstrasjon knyttet opp mot Midtøsten-konflikten eller krigen i Irak.

[...]

Ja, du verden; det er en saktmodig gjeng.

Likevel avstår DMS trossamfunn å delta i markeringen fordi jødehatet er så stinkende gjennom hele toget, at markeringen har mistet sin betydning og blitt en arena for islamisthorer og kommunister..

(hvis du leser resten av pressemeldingen, da).

Skrevet

Hvem og hva de støtter eller er i mot?

Samma f... bare de ikke støtter _hverandre_.

Snart spør de sikkert hverandre om hvilke farger de har på sokkene, har de samme farge, så bytter den ene, garantert! ;o)

Skrevet

Ja, du verden; det er en saktmodig gjeng.

Likevel avstår DMS trossamfunn å delta i markeringen fordi jødehatet er så stinkende gjennom hele toget, at markeringen har mistet sin betydning og blitt en arena for islamisthorer og kommunister..

(hvis du leser resten av pressemeldingen, da).

Du skriver: "en arena for islamisthorer og kommunister.."

*ler*

Du har ikke argumenter, og derfor må du ty til slikt!

Skrevet

I all hovedsak så står de for å kaste mest mulig dritt til hverandre :-) "Du farer med løgn igjen, som vanlig." "Du har som vanlig avslørt deg." "Du og kammeraten din, Hitler" "Du og kommunistpakket ditt" etc. etc. I tråder med litt lengde, så setter de rett og slett på Repeat, og gjentar de samme setningene om og om og om og om igjen.

"............................."

*lol*

Skrevet

Hvem og hva de støtter eller er i mot?

Samma f... bare de ikke støtter _hverandre_.

Snart spør de sikkert hverandre om hvilke farger de har på sokkene, har de samme farge, så bytter den ene, garantert! ;o)

Siden første gang jeg var på Doktor Online (og lenge før det, også), så har jeg skrevet mot hvert eneste nazist-innlegg som fantes.

Dette evinnelige "jødehat"-opplegget deres er kun fordi de ikke har seriøse argumenter.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg rekker da ikke over alt, heller :-)

"..........................."

...by all means, ikke gjør deg noe bryderi for min del.

Jeg registrer bare (med en viss resignasjon) at webmaster gjemmer seg bak gardinene. Får bare håpe at noen tar seg tid til å lese det jeg linket til, ellers har jo signaturen sør lykkes nok en gang med bråket sitt.

Skrevet

Jeg registrer bare (med en viss resignasjon) at webmaster gjemmer seg bak gardinene. Får bare håpe at noen tar seg tid til å lese det jeg linket til, ellers har jo signaturen sør lykkes nok en gang med bråket sitt.

Tar meg ikke bry for noen, med mindre det har noe for seg.

Å ja - det stemmer, det er webmaster som er en "hemmelig" sør-supporter, og som bevisst sletter innleggene dine. Var det slik det var? :-)

Skrevet

Enda et innlegg om "Sør", som er interessant siden du påstår du sjeldent leser innleggene mine.

Du virker heller besatt, og martyrklærene er ca 5 nummer for små.

Skrevet

Tar meg ikke bry for noen, med mindre det har noe for seg.

Å ja - det stemmer, det er webmaster som er en "hemmelig" sør-supporter, og som bevisst sletter innleggene dine. Var det slik det var? :-)

Vet ikke, jeg spør. Er du dum?

Skrevet

Vet ikke, jeg spør. Er du dum?

Nei. Er du?

"........................."

Skrevet

Nei. Er du?

Kan du ikke bedømme det du da, som du bedømmer alt annet?

Skrevet

Kan du ikke bedømme det du da, som du bedømmer alt annet?

Nei. Kan ikke du?

Gjest Persille
Skrevet

Du skriver: "så anklager han selv alle som kritiserer midtøsten eller norsk innvandringspolitikk for rassisme."

Hvor gjør jeg det? Konkret?

Det er jo underholdende når folk kommer med idiot-påstander de "på mystisk vis" aldri har noen lenke til.

Bare løse beskyldninger...

Konkret? Her gjør du det:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2404284

Selv om jeg flere ganger presiserte at jeg ikke var rasist, og flere ganger henviste til fullgode argumenter for saken vi diskuterte (voldelige pakistanere) - beskyldte du likevel meg for å være rasist :)

Skrevet

Konkret? Her gjør du det:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2404284

Selv om jeg flere ganger presiserte at jeg ikke var rasist, og flere ganger henviste til fullgode argumenter for saken vi diskuterte (voldelige pakistanere) - beskyldte du likevel meg for å være rasist :)

Hva er det som er "feil" i det innlegget?

Og hvor blir "alle" anklaget for "rasisme?

====

Om en person er "rasist" avhenger av om de har rasistiske synspunkter, og ikke om de selv mener de er rasister eller ei.

På samme måte som det ikke er en bankraner som avgjør om han er en bankraner.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og jeg kan bare svare for meg selv, og det er kort fortalt: jeg er engasjert i Israels sak, jeg har jødisk blod i årene, og jeg ønsker å formidle det jeg kan og det jeg vet til så mange som mulig.

DOL fungerer bare som et av mange kontaktflater jeg benytter for å informere om vår sak. Det som kanskje provoserer mange, er at jeg ikke har den innebygde ydmykheten og saktmodigheten som mange jøder er utstyrt med, og som i høy grad lettet nazistenes «arbeid» med å avlive oss.

Det var lettere å føle sympati for den tynne, utsultede jøden i stripete pyjamas bak piggtråd, enn jøden som er istand til å forsvare seg, om nødvendig med våpen.

Jeg har venner både blant jøder og palestinere her i Trondheim, og de er heldigvis ikke så aggressive som deg i sin ordbruk noen av dem. De kan faktisk kommunisere med hverandre også, av og til er de enige og av til er de uenige.

Det går an....

Skrevet

Hva er det som er "feil" i det innlegget?

Og hvor blir "alle" anklaget for "rasisme?

====

Om en person er "rasist" avhenger av om de har rasistiske synspunkter, og ikke om de selv mener de er rasister eller ei.

På samme måte som det ikke er en bankraner som avgjør om han er en bankraner.

Med vennlig hilsen

Jepp, helt korrekt. På samme måte er det ikke opp til DEG og avgjøre om du er en kverulant med soleklart psykopatiske trekk slik flere etterhvert har skrevet til deg, senest i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...