Gå til innhold

vil kun ha jente, del 2

Anbefalte innlegg

Gjest RitaBirgitte
Skrevet

Tusen takk for alle ærlige og gode svar! Jeg har aldri fortalt dette til noen før og er så glad for at mange forstod meg og har vært i samme båt. Særlig var det godt å høre om de som ønsket seg et kjønn, men fikk et annet og var alikevel overlykkelig og ville ikke bytte bort babyen for noe fra første sekund.

Til G-Bo og andre som måtte lure så er jeg ikke intresert i en desigerbaby. Det er ikke bare rosa og musefletter som er årsaker, når barnet blir eldre kan jo yndlingsfargen bli svaret og håret kort og jeg tror jeg vil like barnet like godt. Jeg er ikke ute etter en dukke!

Jeg husker for noen år siden at jeg hørte at et par hadde søkt (og fått godkjent mener jeg)å få ta abort etter den vanlige fristen fordi det var en jente og de ønsket seg en gutt! Slikt synest jeg er helt sykt og det er ikke dette synet jeg står for. Det var bare det jeg ville si, takk for svar til alle, jeg er ikke ute etter den perfete barbie ungen og jeg håper jeg blir like lykkelig uansett hva jeg måtte få i fremtiden.

Skrevet

Jeg tok ditt første innlegg i verste mening, og ble betrygget nå når du(i mine øyne) modererte deg. Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...