Gå til innhold

Jeg elsker store, stramme sprettromper

Anbefalte innlegg

Gjest anonym rompeelsker
Skrevet

Jeg elsker store, stramme romper. Jeg går helt bananas når jeg ser noen slike.

I sommer syklet det en jente forbi meg. Hun hadde den mest superdeilige rompa jeg noensinne har sett. Det var en stor sprettrompe, som var helt pæreformet bakfra. Den smale midjen, og den store, deilige rompa. Fy faen hun fikk jeg lyst på!=) Jeg klarte nesten ikke puste jeg, så kåt blei jeg da jeg så dette. Bare kjente sødmen inni meg... var så det nesten gikk for meg...

Jeg kjente henne også, det var det verste, eller hadde pratet med henne et par ganger da. Visst hvor flott hun var, med andre ord, jeg hadde bare ikke sett det på denne måten. Det tøyt jo ut bak. Hadde på seg en dritstramm bukse. Denne gangen kunne jeg virkelig glo på henne, ellers ville jo hun merke det.

Åhh... tenk om jeg kunne fått hendene mine i den rompa...

Skrevet

Det er da fælt hvor lite flinke folk har blitt til å poste ting i riktig forum. Det innlegget her hører da vitterlig hjemme på Seksualitet forumet.

"............................"

Skrevet

hm, tydelig at den har gjort inntrykk på deg ja, når du blir kåt av tanken et halvt år etter ;-)

Skrevet

"Åhh... tenk om jeg kunne fått hendene mine i den rompa... "

Du burde ha prøvd bedre så hadde du "kommet over" dette synet, nå et halvt år etter:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...