Gå til innhold

He is back!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er etter det jeg skjønner kjernen i problemet. Hva skal norsk politi gjøre? Jeg vet ikke for mye om dette, så jeg kaster inn håndkleet her. (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land, og det er forholdsvis "fri flyt" av mennesker i Schengen-området. Blir han bortvist til et Schengen-land, forresten?)

" (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land,"

Da hadde vi jo sluppet alle disse jævla svenskene :-)

":.........................."

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Maggi

13

• Goliath

6

• Champagne

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er etter det jeg skjønner kjernen i problemet. Hva skal norsk politi gjøre? Jeg vet ikke for mye om dette, så jeg kaster inn håndkleet her. (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land, og det er forholdsvis "fri flyt" av mennesker i Schengen-området. Blir han bortvist til et Schengen-land, forresten?)

Mulig de utviser ham til Bergen! ;-)

Jeg er ikke sikker på hvor de har sendt ham, men det er nok utenfor Schengen, antar jeg.

Skrevet

Mulig de utviser ham til Bergen! ;-)

Jeg er ikke sikker på hvor de har sendt ham, men det er nok utenfor Schengen, antar jeg.

Hørte på nyhetene at han ble utvist til Berlin, altså et Schengen-land. Da hjelper ikke muren.

Skrevet

" (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land,"

Da hadde vi jo sluppet alle disse jævla svenskene :-)

":.........................."

For de er jo ikke et Schengen-land..?! Det eskal mer til enn en mur på åtte meter for å holde Schenge-borgere ute. ;o

Skrevet

Hørte på nyhetene at han ble utvist til Berlin, altså et Schengen-land. Da hjelper ikke muren.

Hei,

Men hvis han har lovlig opphold i Tyskland er det jo lite man kan gjøre. Man avvikler selvsagt ikke Schengen pga én enkelt gærning.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Men hvis han har lovlig opphold i Tyskland er det jo lite man kan gjøre. Man avvikler selvsagt ikke Schengen pga én enkelt gærning.

Med vennlig hilsen

Han er ulovlig i Schenge-området. Problemet er imidlertid tysk, ettersom hans første asylland er Tyskland. Det er altså Tyskland som ikke klarer å fjerne risikoen.

Mvh

Skrevet

For de er jo ikke et Schengen-land..?! Det eskal mer til enn en mur på åtte meter for å holde Schenge-borgere ute. ;o

Da må vi slite med svenskefaen likevel, da? :-)

"..........................."

Skrevet

Da må vi slite med svenskefaen likevel, da? :-)

"..........................."

He he, må nok det.

Skrevet

He he, må nok det.

Jaja...de har jo mange søte jenter der borte, ihvertfall...:-)

"............................"

Skrevet

Han er ulovlig i Schenge-området. Problemet er imidlertid tysk, ettersom hans første asylland er Tyskland. Det er altså Tyskland som ikke klarer å fjerne risikoen.

Mvh

Hei,

Men uansett så har det jo ikke noe med norsk immigrasjonspolitikk å gjøre. Vi må jo regne med at det finnes "gærninger" både i Norge, og i Europa.

hvis de er farlige/kriminelle får vi fengsle dem.

Med vennlig hilsen

Gjest Frøken Frekken
Skrevet

Hei,

Men uansett så har det jo ikke noe med norsk immigrasjonspolitikk å gjøre. Vi må jo regne med at det finnes "gærninger" både i Norge, og i Europa.

Med vennlig hilsen

Eller døds straff?!!

Skrevet

Eller døds straff?!!

Du skriver: "Eller døds straff?!!"

Jeg synes vi skal ha dødsstraff for orddelingsfeil.

Skrevet

Litt tortur først også, kanskje...?

:-)

Gjest Frøken Frekken
Skrevet

Den var tynn, Sør..

Skrevet

Litt tortur først også, kanskje...?

:-)

Jeg synes vi skal tor turere dem!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Enig. Dette er en del av å være en del av Europa. Dette var nok lettere før.

Skrevet

Jaja...de har jo mange søte jenter der borte, ihvertfall...:-)

"............................"

Ikke søtere enn de norske, da. ;o)

Skrevet

Enig. Dette er en del av å være en del av Europa. Dette var nok lettere før.

Hei,

Nåja - vi har jo nok gærninger her også, og med Schengen så kan man anta at de også reise til utlandet.

Kanskje vi burde innføre et kvotesystem? Tyskland får noen av våre gærninger, mot at vi tar imot noen av deres? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Men hvis han ikke har brutt loven, hva mener du at man skal gjøre?

Man kan da ikke legge om hele EUs grensepolitikk pga én gærning.

Med vennlig hilsen

Han skulle selvsagt ikke fått gå fritt omkring her i landet før hans "asylsøknad" var ferdig behandlet. Da hadde vi sluppet en farlig situasjon, og ungdommen sluppet å få dette på seg.

Skrevet

Han skulle selvsagt ikke fått gå fritt omkring her i landet før hans "asylsøknad" var ferdig behandlet. Da hadde vi sluppet en farlig situasjon, og ungdommen sluppet å få dette på seg.

Nei, vi bør selvsagt fengsle alle så snart de er født.

Andre gode forslag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...