Prozak Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det er etter det jeg skjønner kjernen i problemet. Hva skal norsk politi gjøre? Jeg vet ikke for mye om dette, så jeg kaster inn håndkleet her. (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land, og det er forholdsvis "fri flyt" av mennesker i Schengen-området. Blir han bortvist til et Schengen-land, forresten?) " (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land," Da hadde vi jo sluppet alle disse jævla svenskene :-) ":.........................." 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det er etter det jeg skjønner kjernen i problemet. Hva skal norsk politi gjøre? Jeg vet ikke for mye om dette, så jeg kaster inn håndkleet her. (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land, og det er forholdsvis "fri flyt" av mennesker i Schengen-området. Blir han bortvist til et Schengen-land, forresten?) Mulig de utviser ham til Bergen! ;-) Jeg er ikke sikker på hvor de har sendt ham, men det er nok utenfor Schengen, antar jeg. 0 Siter
Maggi Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Mulig de utviser ham til Bergen! ;-) Jeg er ikke sikker på hvor de har sendt ham, men det er nok utenfor Schengen, antar jeg. Hørte på nyhetene at han ble utvist til Berlin, altså et Schengen-land. Da hjelper ikke muren. 0 Siter
Maggi Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 " (Men en mur mot Sverige er neppe et alternativ ettersom vi er et Schengen-land," Da hadde vi jo sluppet alle disse jævla svenskene :-) ":.........................." For de er jo ikke et Schengen-land..?! Det eskal mer til enn en mur på åtte meter for å holde Schenge-borgere ute. ;o 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hørte på nyhetene at han ble utvist til Berlin, altså et Schengen-land. Da hjelper ikke muren. Hei, Men hvis han har lovlig opphold i Tyskland er det jo lite man kan gjøre. Man avvikler selvsagt ikke Schengen pga én enkelt gærning. Med vennlig hilsen 0 Siter
Maggi Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hei, Men hvis han har lovlig opphold i Tyskland er det jo lite man kan gjøre. Man avvikler selvsagt ikke Schengen pga én enkelt gærning. Med vennlig hilsen Han er ulovlig i Schenge-området. Problemet er imidlertid tysk, ettersom hans første asylland er Tyskland. Det er altså Tyskland som ikke klarer å fjerne risikoen. Mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 For de er jo ikke et Schengen-land..?! Det eskal mer til enn en mur på åtte meter for å holde Schenge-borgere ute. ;o Da må vi slite med svenskefaen likevel, da? :-) "..........................." 0 Siter
Maggi Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Da må vi slite med svenskefaen likevel, da? :-) "..........................." He he, må nok det. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 He he, må nok det. Jaja...de har jo mange søte jenter der borte, ihvertfall...:-) "............................" 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Han er ulovlig i Schenge-området. Problemet er imidlertid tysk, ettersom hans første asylland er Tyskland. Det er altså Tyskland som ikke klarer å fjerne risikoen. Mvh Hei, Men uansett så har det jo ikke noe med norsk immigrasjonspolitikk å gjøre. Vi må jo regne med at det finnes "gærninger" både i Norge, og i Europa. hvis de er farlige/kriminelle får vi fengsle dem. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Frøken Frekken Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hei, Men uansett så har det jo ikke noe med norsk immigrasjonspolitikk å gjøre. Vi må jo regne med at det finnes "gærninger" både i Norge, og i Europa. hvis de er farlige/kriminelle får vi fengsle dem. Med vennlig hilsen Eller døds straff?!! 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Eller døds straff?!! Du skriver: "Eller døds straff?!!" Jeg synes vi skal ha dødsstraff for orddelingsfeil. 0 Siter
tonie Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Du skriver: "Eller døds straff?!!" Jeg synes vi skal ha dødsstraff for orddelingsfeil. Litt tortur først også, kanskje...? :-) 0 Siter
Gjest Frøken Frekken Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Du skriver: "Eller døds straff?!!" Jeg synes vi skal ha dødsstraff for orddelingsfeil. Den var tynn, Sør.. 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Litt tortur først også, kanskje...? :-) Jeg synes vi skal tor turere dem! Med vennlig hilsen 0 Siter
Maggi Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hei, Men uansett så har det jo ikke noe med norsk immigrasjonspolitikk å gjøre. Vi må jo regne med at det finnes "gærninger" både i Norge, og i Europa. hvis de er farlige/kriminelle får vi fengsle dem. Med vennlig hilsen Enig. Dette er en del av å være en del av Europa. Dette var nok lettere før. 0 Siter
Maggi Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jaja...de har jo mange søte jenter der borte, ihvertfall...:-) "............................" Ikke søtere enn de norske, da. ;o) 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Enig. Dette er en del av å være en del av Europa. Dette var nok lettere før. Hei, Nåja - vi har jo nok gærninger her også, og med Schengen så kan man anta at de også reise til utlandet. Kanskje vi burde innføre et kvotesystem? Tyskland får noen av våre gærninger, mot at vi tar imot noen av deres? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hei, Men hvis han ikke har brutt loven, hva mener du at man skal gjøre? Man kan da ikke legge om hele EUs grensepolitikk pga én gærning. Med vennlig hilsen Han skulle selvsagt ikke fått gå fritt omkring her i landet før hans "asylsøknad" var ferdig behandlet. Da hadde vi sluppet en farlig situasjon, og ungdommen sluppet å få dette på seg. 0 Siter
Sør Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Han skulle selvsagt ikke fått gå fritt omkring her i landet før hans "asylsøknad" var ferdig behandlet. Da hadde vi sluppet en farlig situasjon, og ungdommen sluppet å få dette på seg. Nei, vi bør selvsagt fengsle alle så snart de er født. Andre gode forslag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.