Gå til innhold

Tror du Michael Jackson er skyldig?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror ikke han er skyldig. Han er bare litt naiv som tror at ikke folk utnytter uheldige formuleringer.

Han sa f.eks. at det er ikke noe så kjærlig som å dele seng med et barn. Tror ikke han mente det slik det ble sagt. Jeg regner med at alle har lagt barna og ligger der sammen med de om de har mareritt og lignende om natten. Man trenger faktisk ikke være overgriper for det.

Den uttalelsen er tatt fra filmen nevnt under. Husker den godt. Den forbanna reporteren hadde kuttet alt som ble sagt før, spørsmålsformuleringen, og hva han sa etterpå.

Det er klart det ser stygt ut når det kommer fram sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jeg sikker på.

Han har mange tegn på alvorlig karakteravvik.

Karakteravvik kan innebære så mangt. Det trenger slett ikke bety at man driver med seksuelle overgrep.

Skrevet

Karakteravvik kan innebære så mangt. Det trenger slett ikke bety at man driver med seksuelle overgrep.

Men det øker sannsynligheten betydelig.

Jeg skrev ikke at jeg vet.

Jeg svarte på spørsmålet om jeg tror.

Skrevet

Jeg så en dokumentar på tv her for en tid tilbake, eller det var nå i det minste framstilt som en troverdig dokumentar helt fram til slutten av programmet.

Det handlet om måneferden til USA hvor det hele visstnok hadde vært et plott iscenesatt av Stanley Kubrick og Nixon. Det tok etter hvert helt av, og det ble insinuert at Nixon hadde fryktet så at sannheten skulle komme ut at han hadde fått de som visste sannheten bak det hele likvidert.

Vel, fram til det var 10 minutter igjen av denne timeslange dokumentaren og det begynte å ta helt av, tror jeg ikke jeg var den eneste som satt og måpte og trodde det jeg så.

Dokumentaren var laget bevisst for å vise hvordan dokumentarer kan lyve. Et godt eksempel på en dokumentar som lyver like mye er den om Jackson.

Og rimelig sikkert 99,99 % av alle ryktene rundt denne stakkaren.

Den måneferd-konspirasjonen er morsom, ja :-)

Selfølgelig - iom. at jeg ikke selv har vært på månen, så kan jeg jo ikke utelukke muligheten for at det hele er en bløff. Men det har jo litt med å akseptere det mest trolige :-)

"............................."

Skrevet

Men det øker sannsynligheten betydelig.

Jeg skrev ikke at jeg vet.

Jeg svarte på spørsmålet om jeg tror.

Tro må gjøre som man føler. Men å si at det er en sammenheng mellom pedofili og karaktersvikt er i beste fall far-fetched.

"............................"

Skrevet

Tro må gjøre som man føler. Men å si at det er en sammenheng mellom pedofili og karaktersvikt er i beste fall far-fetched.

Ska vi vædd?

Hvem finner dokumentasjon på at det er/ikke er en sammenheng mellom karakteravvik/alvorlig personlighetsforstyrrelse og seksuelle avvik som pedofili?

Skrevet

Etter at han inngikk en avtale med familien til den første gutten som anmeldte ham har jeg mistenkt det, ja.

Skrevet

Den måneferd-konspirasjonen er morsom, ja :-)

Selfølgelig - iom. at jeg ikke selv har vært på månen, så kan jeg jo ikke utelukke muligheten for at det hele er en bløff. Men det har jo litt med å akseptere det mest trolige :-)

"............................."

Jeg tror ikke de hadde kunnskapen om hvordan lande på månen i -69, så det så!

Skrevet

Jupp, det er hevet over enhver tvil, men det fikk lite mediaoppmerksom. Mens det andre programmet ble vist- og diskutert i hele verden.

Jeg tror ikke han er skylding i barnesex. Han er spesiell, men tror ikke han er skyldig i noe sånt. Som sagt, han er et lett mål for pengegriske folk.

Skrevet

Nå leste jeg feil, da. Jeg leste "karaktersvik" i stedet for "karakteravvi". Når det er sagt, så vet jeg ikke helt om noen av oss har kompetanse eller mulighet til å definere evt. karakteravvik hos michael jackson.

Dessuten:

"Despite the large body of literature on the psychological sequelae of childhood sexual abuse, the literature on the psychopathology of pedophiles is surprisingly underdeveloped."

Det der sier vel det som trengs å sies. Det er en hypotese, og det er vel langt i fra påvist.

".........................."

Skrevet

Ska vi vædd?

Hvem finner dokumentasjon på at det er/ikke er en sammenheng mellom karakteravvik/alvorlig personlighetsforstyrrelse og seksuelle avvik som pedofili?

"The present article explores the hypothesis that pedophiles evidence deficits in interpersonal functioning" etc.

Skrevet

Jeg tror ikke de hadde kunnskapen om hvordan lande på månen i -69, så det så!

Jaggu hadde de det, gitt :-)

"..........................."

Skrevet

Jeg TROR han er uskyldig, men jeg er SIKKER PÅ at mange foreldre og andre pengegriske umoralske personer benytter den muligheten de ser i dette til å berike seg på andres problemer.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Mannen virker psyk, hvor psyk han er vet jeg ikke. Men at mannen aldri har blitt voksen og deler seng med andre unger, og at det har foregått litt "småføling", ja, det har jeg ikke problemer med å tro. Problemet for MJ blir da at mannen er voksen i alder og dermed ikke har lov til å gjøre slikt sammen med barn under den seksuelle lavalder. Hadde det vært første gang han hadde kommet i hardt vær, da hadde jeg nok tvilt mer.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nå leste jeg feil, da. Jeg leste "karaktersvik" i stedet for "karakteravvi". Når det er sagt, så vet jeg ikke helt om noen av oss har kompetanse eller mulighet til å definere evt. karakteravvik hos michael jackson.

Dessuten:

"Despite the large body of literature on the psychological sequelae of childhood sexual abuse, the literature on the psychopathology of pedophiles is surprisingly underdeveloped."

Det der sier vel det som trengs å sies. Det er en hypotese, og det er vel langt i fra påvist.

".........................."

"Når det er sagt, så vet jeg ikke helt om noen av oss har kompetanse eller mulighet til å definere evt. karakteravvik hos michael jackson."

Trenger vel ikke en gang være særlig smart for å skjønne at det er karakteravvik hos MJ. Mannen ser ut som en zombie, det er tragisk med hele fyren. Og .. *grøss* .. se de øynene.

Skrevet

"Når det er sagt, så vet jeg ikke helt om noen av oss har kompetanse eller mulighet til å definere evt. karakteravvik hos michael jackson."

Trenger vel ikke en gang være særlig smart for å skjønne at det er karakteravvik hos MJ. Mannen ser ut som en zombie, det er tragisk med hele fyren. Og .. *grøss* .. se de øynene.

Som sagt, jeg tviler på om noen av oss har kompetanse til å komme med en slik vurdering. Det at du neppe er kompetent, hindrer deg selfølgelig ikke å gjøre det.

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...