Gjest jeg søker råd hos dere Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 hva er kriteriene for å få dekket dette istedenfor å betale 8000-9000 selv?? 0 Siter
Gjest oppsøk legen din... Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Du har mulighet for å få dekket det hvis det henger så mye at du har problemer med å se. Jeg kjenner to damer som fikk dette dekket. begge er ca. 50 år og hadde "lokk" som hang veldig. Jeg har selv tenkt å gjøre dette inngrepet, men jeg får det neppe dekket :-) Mine henger ikke voldsomt, men jeg føler at jeg ser mer sliten ut en jeg ønsker.... Så da så.... 0 Siter
Gjest kommer nok an på legen tror jeg ... Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 En bekjent av meg på 35 år fikk dette dekket nå i høst. Jeg vil ikke si at hun var synlig plaget, men hun dro nå til legen sin som igjen henviste henne til en øre-nese-hals lege. Hun fikk anbefalt operasjon av denne legen. Operasjonen tok 1/2 time, og de fjernet ca 1cm på hvert øyelokk, HELT gratis. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 En bekjent av meg på 35 år fikk dette dekket nå i høst. Jeg vil ikke si at hun var synlig plaget, men hun dro nå til legen sin som igjen henviste henne til en øre-nese-hals lege. Hun fikk anbefalt operasjon av denne legen. Operasjonen tok 1/2 time, og de fjernet ca 1cm på hvert øyelokk, HELT gratis. Øyelege mener du vel? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg tok den operasjonen for halvannet år siden og kjenner tre som har tatt den etter meg. Alle fikk vi dekket dette. Få en henvisning av fastlegen din til øyelege og bestill time til vurdering. Jeg var heldig, det øyelegesenteret jeg valgte og hun jeg fikk time hos utførte selv denne slags operason. Det gikk veldig greit og jeg ble veldig godt fornøyd. Kom ialt på i underkant av 1000 kr. Inkluderte vurderingstime, selve operasjonsdagen (egenandel) og utstyr som ble brukt, time for å ta stingene og taxi hjem operasjonsdagen. Hvor i landet er du? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Tillegg til mitt innlegg under. Jeg hadde ikke trodd jeg var så ille at jeg skulle få det dekket så synes ikke det var vanskelig. Deilig å få et mere våkent blikk etterpå da og å ikke føle meg så trøtt i øynene. 0 Siter
Gjest kommer nok an på legen tror jeg ... Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Øyelege mener du vel? ) selvfølgelig ... 0 Siter
Gjest jeg søker råd hos dere Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg tok den operasjonen for halvannet år siden og kjenner tre som har tatt den etter meg. Alle fikk vi dekket dette. Få en henvisning av fastlegen din til øyelege og bestill time til vurdering. Jeg var heldig, det øyelegesenteret jeg valgte og hun jeg fikk time hos utførte selv denne slags operason. Det gikk veldig greit og jeg ble veldig godt fornøyd. Kom ialt på i underkant av 1000 kr. Inkluderte vurderingstime, selve operasjonsdagen (egenandel) og utstyr som ble brukt, time for å ta stingene og taxi hjem operasjonsdagen. Hvor i landet er du? jeg bor i nærheten av Oslo! Regner med at det er et hav å velge i her! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 jeg bor i nærheten av Oslo! Regner med at det er et hav å velge i her! Det er det sikkert, men veldig greie på Oslo øyelegesenter på Majorstua. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.