Gå til innhold

opr av øyelokk

Gjest jeg søker råd hos dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er kriteriene for å få dekket dette istedenfor å betale 8000-9000 selv??

Gjest oppsøk legen din...
Skrevet

Du har mulighet for å få dekket det hvis det henger så mye at du har problemer med å se.

Jeg kjenner to damer som fikk dette dekket. begge er ca. 50 år og hadde "lokk" som hang veldig.

Jeg har selv tenkt å gjøre dette inngrepet, men jeg får det neppe dekket :-) Mine henger ikke voldsomt, men jeg føler at jeg ser mer sliten ut en jeg ønsker.... Så da så....

Gjest kommer nok an på legen tror jeg ...
Skrevet

En bekjent av meg på 35 år fikk dette dekket nå i høst.

Jeg vil ikke si at hun var synlig plaget, men hun dro nå til legen sin som igjen henviste henne til en øre-nese-hals lege. Hun fikk anbefalt operasjon av denne legen.

Operasjonen tok 1/2 time, og de fjernet ca 1cm på hvert øyelokk, HELT gratis.

Skrevet

En bekjent av meg på 35 år fikk dette dekket nå i høst.

Jeg vil ikke si at hun var synlig plaget, men hun dro nå til legen sin som igjen henviste henne til en øre-nese-hals lege. Hun fikk anbefalt operasjon av denne legen.

Operasjonen tok 1/2 time, og de fjernet ca 1cm på hvert øyelokk, HELT gratis.

Øyelege mener du vel?

Skrevet

Jeg tok den operasjonen for halvannet år siden og kjenner tre som har tatt den etter meg. Alle fikk vi dekket dette.

Få en henvisning av fastlegen din til øyelege og bestill time til vurdering.

Jeg var heldig, det øyelegesenteret jeg valgte og hun jeg fikk time hos utførte selv denne slags operason.

Det gikk veldig greit og jeg ble veldig godt fornøyd.

Kom ialt på i underkant av 1000 kr. Inkluderte vurderingstime, selve operasjonsdagen (egenandel) og utstyr som ble brukt, time for å ta stingene og taxi hjem operasjonsdagen.

Hvor i landet er du?

Skrevet

Tillegg til mitt innlegg under.

Jeg hadde ikke trodd jeg var så ille at jeg skulle få det dekket så synes ikke det var vanskelig. Deilig å få et mere våkent blikk etterpå da og å ikke føle meg så trøtt i øynene.

Gjest kommer nok an på legen tror jeg ...
Skrevet

Øyelege mener du vel?

:o) selvfølgelig ...

Skrevet

Jeg tok den operasjonen for halvannet år siden og kjenner tre som har tatt den etter meg. Alle fikk vi dekket dette.

Få en henvisning av fastlegen din til øyelege og bestill time til vurdering.

Jeg var heldig, det øyelegesenteret jeg valgte og hun jeg fikk time hos utførte selv denne slags operason.

Det gikk veldig greit og jeg ble veldig godt fornøyd.

Kom ialt på i underkant av 1000 kr. Inkluderte vurderingstime, selve operasjonsdagen (egenandel) og utstyr som ble brukt, time for å ta stingene og taxi hjem operasjonsdagen.

Hvor i landet er du?

jeg bor i nærheten av Oslo! Regner med at det er et hav å velge i her!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg bor i nærheten av Oslo! Regner med at det er et hav å velge i her!

Det er det sikkert, men veldig greie på Oslo øyelegesenter på Majorstua.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...