Gå til innhold

Billige flybilletter igjen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er bare meg..

Jeg lurte på om noen visste om noen billige flybilletter\selskaper som flyr fra Oslo til Chania eller Heraklion i Mars måned. Jeg var jo der i julen og da måtte jeg betale nesten 5000 kroner, og jeg synes det blir for dyrt. Jeg har brukt seat24 men finner ikke så bra tilbud nå siden det er utenfor sesong og ingen "andre" drar til Kreta på denne tiden av året, derfor blir det ekstra dyrt. Om sommeren kjøper jeg bare restplass billetter som er kjempebillige, for jeg skal jo bare ha flybillett siden jeg bor hos familien min der. Nå har jeg planlagt å reise ned i påsken, men jeg trenger som sagt billig flybillett siden jeg ikke har all verdens med penger.

Disse har jeg allerede tittet på:

- Kilroy (dårlig)

- MrJet (ikke så bra tilbud)

- seat24

...og mange fler...

Noen som vet hva jeg burde gjøre og vet om flere billige steder å få tak i billetter på?

Tusen takk for all mulig hjelp,

Skrevet

Påsken er ikke akkurat den billige tiden på året..uansett hvor du skal.

Skrevet

www.wideroe.no

Der finner du billetter til 3500-4000 til Chania, med div. mellomlandinger/flybytter.

Skrevet

Dersom pris er det viktigste så kan du jo sjekke pris på fly til Athen og båt derfra? Kanskje det går båt fra Egypt eller Tyrkia også.

Skrevet

Påsken er ikke akkurat den billige tiden på året..uansett hvor du skal.

Jeg vet, det er litt tungvint med tane på ferie osv. Men tusen takk til dere som har kommet med linker og tips, det er kjempesnilt.

Skrevet

www.klm.no

www.berg-hansen.no

www.zolong.no

www.altomreiser.no

Skrevet

Sterling til Athen, www.sterling.no

Apollo Ticket: www.apollo.no/ticket

Skrevet

Sterling til Athen, www.sterling.no

Apollo Ticket: www.apollo.no/ticket

Takk for mange gode linker.. jeg prøver og prøver.. men ikke så lett å finne noe veldig billig på denne tiden av året :-\

Skrevet

Takk for mange gode linker.. jeg prøver og prøver.. men ikke så lett å finne noe veldig billig på denne tiden av året :-\

Hva med tog til Athen og lokalfly eller ferge videre? Er vel lite med direktefly (i alle fall charter) så tidlig... Påsken (vår, ikke den greske) er jo uvanlig tidlig i år...

Skrevet

Hva med tog til Athen og lokalfly eller ferge videre? Er vel lite med direktefly (i alle fall charter) så tidlig... Påsken (vår, ikke den greske) er jo uvanlig tidlig i år...

Ja, jeg drar jo i den norske påsken fordi det er da det er lettere for meg å reise. Det er bare aktuelt med fly denne gangen. Tusen takk for hjelpen, du er så søt :-)

Skrevet

Ja, jeg drar jo i den norske påsken fordi det er da det er lettere for meg å reise. Det er bare aktuelt med fly denne gangen. Tusen takk for hjelpen, du er så søt :-)

Hehe - takk, trur eg... ;-)

Men jeg oppdaget at det hadde sneket seg inn en liten feil i apollo-linken, det skal være en s på slutten, tickets og ikke ticket. Serveren der er til tider svært treg, men det er i alle fall muligheter! :-)

Kr 2798 for 1 uke fra 19.-27. mars. Litt bedre enn de 5000 i alle fall :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...