Gå til innhold

plage katta

Gjest ikke pent gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

var overhodet ikke det jeg mente, men er ganske belest innen psykologi og pedagogikk og trur ikke en psykolog kunne hjelpe meg.

Spørsmålet er om du VIL forandre deg?

Gjest ikke pent gjort
Skrevet

neivel. da er det ikke noe annet å gjøre da, enn å plage katte og klappe til ungene dine.

Kanskje jeg får noen tankevekkere her og klarer det på egen hånd uten psykolog hjelp, vet jo at det er galt og ønsker jo å forbedre meg.

Gjest svaksterk
Skrevet

Kanskje jeg får noen tankevekkere her og klarer det på egen hånd uten psykolog hjelp, vet jo at det er galt og ønsker jo å forbedre meg.

Har du klart det på egenhånd frem til nå?

Skrevet

var overhodet ikke det jeg mente, men er ganske belest innen psykologi og pedagogikk og trur ikke en psykolog kunne hjelpe meg.

Hadde du vært belest innen psykologi, så hadde du visst at en psykologs funksjon/oppgave er ikke å hjelpe noen. Vedkommende skal gi en ledetråder og idèer til å klare å hjelpe seg selv. Jeg håper du er en trolle, bl.a med det du skriver om katten, hvis ikke bør du passe på at jeg ikke finner ut hvem du er (og det er ikke en spøk).

"..........................."

Tvillingmamma
Skrevet

Er du helt tullerusk?? Et voksent menneske gjør da ikke sånt!!

Skrevet

Selvfølgelig rømmer ikke en katt fra eieren som tilbyr husrom og mat. Like lite som et barn utsatt for vold/overgrep rømmer hjemmefra.

Du innser forhåpentligvis at du har et problem. Hvorfor i all verden har du katt når du vet at du plager den?

Er dette et seriøst innlegg så håper jeg du innser at du trenger hjelp. Pedagogisk my ass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...