Gå til innhold

irritert

Gjest irritert innimellom

Anbefalte innlegg

Gjest irritert innimellom
Skrevet

Får innimellom sånn irritasjon inni meg. da gjør jeg som nevnt i tråden under meg, plager katta noen ganger kan det klikke helt for meg og jeg gir ungen min en dask, angrer voldsomt etterpå og ber alltid om unnskyldning og sier til ungen min at det er mamma som er slem og ikke at h#n som har gjort noe galt. Ofte er det i utgangspunktet en liten bagatell som kan utløse sinnet mitt, noe helt meningsløst og i ettertid virker det sinnsykt, men selv om jeg vil skjerpe meg, så skjer det to tre ganger i året at jeg dasker til ungen min. På foreldreforum er alle så perfekte, skriver derfor innlegget mitt her. Kan ikke tru at jeg er alene om å ha det slik. selv om det er fryktelig galt

Jeg er en annen
Skrevet

Du er nok ikke alene om å ha det slik -- men det er heller ikke normalt å bedrive dyre- eller barnemishandling for å få ut egen frustrasjon, slik du her beskriver.

Vil oppfordre deg til å få psykologisk hjelp, du anerkjenner jo selv problemet.

Skrevet

Du er muligens ikke alene om det, men du bør gjøre noe med det snarest. Å ta ut sinnet på de som ikke kan forsvare seg høres ganske sykt ut i mine ører.

Gjest svaksterk
Skrevet

Lest noe på overgrepsforumet??

Ting starter kanskje med mangel på god voksenkontakt. Begynner å gå skeivt. Barna får dårlig selvtillit. Og derfra kan det eskalere!

IKKE GJØR SÅNN MOT UNGENE DINE!

Skaff deg hjelp, jeg tror det er viktig!

Skrevet

Selv om ingen er perfekte, er det vel de aller færreste som slår barnet sitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...