Gå til innhold

Navnet på en sang i Oceans 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en sang i filmen Oceans Twelve som er litt kul. Den spilles når han fyren skal stjele egget gjennom alle laserene, noen som tilfeldigvis vet hva den heter?

Videoannonse
Annonse
Gjest koala bear
Skrevet

Åh, har lurt på det samme selv. Den er kjempebra... *henger meg på spm ditt*

Skrevet

Er det en sang eller er det bare en melodi. Hvis bare er en melodi, er det denne? http://www.kourtrajme.com/thealamenthe.zip

det er vel egentlig bare en melodi hvis jeg ikke husker feil. Fikk ikke åpnet den, men jeg kan prøve å laste ned sangen, heter den thealamenthe? og hvem synger den? vet du det?

Skrevet

det er vel egentlig bare en melodi hvis jeg ikke husker feil. Fikk ikke åpnet den, men jeg kan prøve å laste ned sangen, heter den thealamenthe? og hvem synger den? vet du det?

Hei. Denne heter The A La Menthe. Håper det er denne da.

Skrevet

Glemte å skrive hvem som synger den:-) Tror det er Nikkfurie eller noe sånt. Ha en fortsatt fin dag og lykke til.

Skrevet

YES!!!!! flott tusen hjertelig takk!!!! tror jeg har prøvd alle oceans twelve sanger uten å lykkes. Takk igjen! :0) ha en fin dag du også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...