Gjest hemmelig beundrer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hei! er du noe inne på ranglerne eller har du en msn jeg kan chatte med deg på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ah, det her var en hyggelig overraskelse å få når jeg sto opp tidlig denne onsdagsmorgenen rundt 13:00. For det er så stas med en hemmelig beundrer igjen. Det er år siden sist. Så nå lurer jeg naturligvis på litt om deg. Er du for eksempel tilbøyelig til å bli en stalker? For jeg har alltid ønsker meg det. Min egen stalker. Helst en av typen jeg ser ute når jeg handler egg og du gjemmer deg litt småsjenert inne i melkeskapet. Den siste jeg ser før jeg legger meg når jeg skrur av lyset på kjøkkenet, titter ut og opp mot bilene og ser at du står der i gatelyset. Sigarettsneipen som gløder når du beveger deg ut av lyset og kikker opp mot meg. Uten at du vet at jeg vet men jeg vet. Og så kan jeg engang be deg på kaffe. Diskutere litt rundt diverse situasjoner du har sett meg i, hvilken fantastisk person jeg er og hvordan jeg ble så fantastisk, og så kan jeg røpe når jeg har visst at du har vært der. Men selvfølgelig ikke med en gang. Først skal jeg kose meg litt i glansen av det å ha min egen stalker som fotfølger meg store deler av døgnet. Dessuten må det vel være utrolig kaldt å være stalker i Norge? Altså kommer nok den kaffekoppen godt med. Det er jeg helt sikker på! Det her kan bli så bra, og jeg lover å komme inn på ranglere en dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1131910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmelig beundrer Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ah, det her var en hyggelig overraskelse å få når jeg sto opp tidlig denne onsdagsmorgenen rundt 13:00. For det er så stas med en hemmelig beundrer igjen. Det er år siden sist. Så nå lurer jeg naturligvis på litt om deg. Er du for eksempel tilbøyelig til å bli en stalker? For jeg har alltid ønsker meg det. Min egen stalker. Helst en av typen jeg ser ute når jeg handler egg og du gjemmer deg litt småsjenert inne i melkeskapet. Den siste jeg ser før jeg legger meg når jeg skrur av lyset på kjøkkenet, titter ut og opp mot bilene og ser at du står der i gatelyset. Sigarettsneipen som gløder når du beveger deg ut av lyset og kikker opp mot meg. Uten at du vet at jeg vet men jeg vet. Og så kan jeg engang be deg på kaffe. Diskutere litt rundt diverse situasjoner du har sett meg i, hvilken fantastisk person jeg er og hvordan jeg ble så fantastisk, og så kan jeg røpe når jeg har visst at du har vært der. Men selvfølgelig ikke med en gang. Først skal jeg kose meg litt i glansen av det å ha min egen stalker som fotfølger meg store deler av døgnet. Dessuten må det vel være utrolig kaldt å være stalker i Norge? Altså kommer nok den kaffekoppen godt med. Det er jeg helt sikker på! Det her kan bli så bra, og jeg lover å komme inn på ranglere en dag. Særlig det ja:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1132231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Særlig det ja:) Kjipt. Hvis ikke hadde jeg selvfølgelig gitt det både navn og adresse umiddelbart og forventet å se deg oppe på parkeringsplassen allerede i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1132237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ah, det her var en hyggelig overraskelse å få når jeg sto opp tidlig denne onsdagsmorgenen rundt 13:00. For det er så stas med en hemmelig beundrer igjen. Det er år siden sist. Så nå lurer jeg naturligvis på litt om deg. Er du for eksempel tilbøyelig til å bli en stalker? For jeg har alltid ønsker meg det. Min egen stalker. Helst en av typen jeg ser ute når jeg handler egg og du gjemmer deg litt småsjenert inne i melkeskapet. Den siste jeg ser før jeg legger meg når jeg skrur av lyset på kjøkkenet, titter ut og opp mot bilene og ser at du står der i gatelyset. Sigarettsneipen som gløder når du beveger deg ut av lyset og kikker opp mot meg. Uten at du vet at jeg vet men jeg vet. Og så kan jeg engang be deg på kaffe. Diskutere litt rundt diverse situasjoner du har sett meg i, hvilken fantastisk person jeg er og hvordan jeg ble så fantastisk, og så kan jeg røpe når jeg har visst at du har vært der. Men selvfølgelig ikke med en gang. Først skal jeg kose meg litt i glansen av det å ha min egen stalker som fotfølger meg store deler av døgnet. Dessuten må det vel være utrolig kaldt å være stalker i Norge? Altså kommer nok den kaffekoppen godt med. Det er jeg helt sikker på! Det her kan bli så bra, og jeg lover å komme inn på ranglere en dag. Åå en sånn en har jeg også alltid ønsket meg. Særlig en som tar film av meg hvor enn jeg er. Det kan jo bli riktig så koselig den dagen vi snakkes og vi kan gå hjem til meg å sitte dagen lang å se på film ..av meg selv.. herlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1132274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Åå en sånn en har jeg også alltid ønsket meg. Særlig en som tar film av meg hvor enn jeg er. Det kan jo bli riktig så koselig den dagen vi snakkes og vi kan gå hjem til meg å sitte dagen lang å se på film ..av meg selv.. herlig! Dessuten får man film av seg selv. Noe å se tilbake på når man sitter på gamlehjemmet og venter på å rusle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1132278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ah, det her var en hyggelig overraskelse å få når jeg sto opp tidlig denne onsdagsmorgenen rundt 13:00. For det er så stas med en hemmelig beundrer igjen. Det er år siden sist. Så nå lurer jeg naturligvis på litt om deg. Er du for eksempel tilbøyelig til å bli en stalker? For jeg har alltid ønsker meg det. Min egen stalker. Helst en av typen jeg ser ute når jeg handler egg og du gjemmer deg litt småsjenert inne i melkeskapet. Den siste jeg ser før jeg legger meg når jeg skrur av lyset på kjøkkenet, titter ut og opp mot bilene og ser at du står der i gatelyset. Sigarettsneipen som gløder når du beveger deg ut av lyset og kikker opp mot meg. Uten at du vet at jeg vet men jeg vet. Og så kan jeg engang be deg på kaffe. Diskutere litt rundt diverse situasjoner du har sett meg i, hvilken fantastisk person jeg er og hvordan jeg ble så fantastisk, og så kan jeg røpe når jeg har visst at du har vært der. Men selvfølgelig ikke med en gang. Først skal jeg kose meg litt i glansen av det å ha min egen stalker som fotfølger meg store deler av døgnet. Dessuten må det vel være utrolig kaldt å være stalker i Norge? Altså kommer nok den kaffekoppen godt med. Det er jeg helt sikker på! Det her kan bli så bra, og jeg lover å komme inn på ranglere en dag. Hehe.......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1132968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ah, det her var en hyggelig overraskelse å få når jeg sto opp tidlig denne onsdagsmorgenen rundt 13:00. For det er så stas med en hemmelig beundrer igjen. Det er år siden sist. Så nå lurer jeg naturligvis på litt om deg. Er du for eksempel tilbøyelig til å bli en stalker? For jeg har alltid ønsker meg det. Min egen stalker. Helst en av typen jeg ser ute når jeg handler egg og du gjemmer deg litt småsjenert inne i melkeskapet. Den siste jeg ser før jeg legger meg når jeg skrur av lyset på kjøkkenet, titter ut og opp mot bilene og ser at du står der i gatelyset. Sigarettsneipen som gløder når du beveger deg ut av lyset og kikker opp mot meg. Uten at du vet at jeg vet men jeg vet. Og så kan jeg engang be deg på kaffe. Diskutere litt rundt diverse situasjoner du har sett meg i, hvilken fantastisk person jeg er og hvordan jeg ble så fantastisk, og så kan jeg røpe når jeg har visst at du har vært der. Men selvfølgelig ikke med en gang. Først skal jeg kose meg litt i glansen av det å ha min egen stalker som fotfølger meg store deler av døgnet. Dessuten må det vel være utrolig kaldt å være stalker i Norge? Altså kommer nok den kaffekoppen godt med. Det er jeg helt sikker på! Det her kan bli så bra, og jeg lover å komme inn på ranglere en dag. Du, det er ikke meg altså;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171911-sdd/#findComment-1140599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.