Gå til innhold

Flere som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sov fra 19.30 til 23. i går kveld pga hodepine. Nå har jeg ligget lys våken i sengen et par timer, så da tok jeg meg heller en tur hit på DOL.

Kjedelig å ligge i sengen og vri seg. Ligger bare og tenker på mye rart, grubler på problemer.

Hvorfor er du våken?

Skrevet

sov litt men vaaknet og faar ikke sove igjen. naa drikker jeg morgenkaffe med en sigarett.

hvem er du?

Skrevet

sov litt men vaaknet og faar ikke sove igjen. naa drikker jeg morgenkaffe med en sigarett.

hvem er du?

Morgenkaffen allerede? Blir du ikke bare mere våken da?

Skrevet

Morgenkaffen allerede? Blir du ikke bare mere våken da?

nei, ikke av èn kopp. en liter derimot er noe annet.

men hvem er du?

Skrevet

nei, ikke av èn kopp. en liter derimot er noe annet.

men hvem er du?

Jeg har mann og barn og er i 30-årene på Østlandet.

Hvem er du?

Skrevet

Jeg har mann og barn og er i 30-årene på Østlandet.

Hvem er du?

men er du en fast doler, eller er du en av dem som titter innom en gang i blandt?

Skrevet

men er du en fast doler, eller er du en av dem som titter innom en gang i blandt?

Ganske fast nå, men har bare vært her siden våren, snart et år. Ikke lenge forhold til mange andre.

Blir jo nesten avhengig av å være her inne, må liksom titte innom hver kveld.

Du da?

Skrevet

Ganske fast nå, men har bare vært her siden våren, snart et år. Ikke lenge forhold til mange andre.

Blir jo nesten avhengig av å være her inne, må liksom titte innom hver kveld.

Du da?

hyggelig aa oppdage noen nye nick :)

velkommen.

jeg er bella, natteravn og et klassisk tilfelle av b-menneske.

Skrevet

velkommen.

Begynner å bli trøtt jeg nå. Har lest gjennom de fleste innlegene på samtlige forum, tom ammeforumet, også jeg som ikke har ammet på 6 år!

Alt for å få tiden til å gå. Også har jeg svart litt her og der.

Skal du ikke tidlig på jobb i morgen?

Skrevet

velkommen.

Prozak er ganske aktiv her inn har jeg sett. Også Mary Poppins og Dorthe. Utrolig hva man kan få vite om de andre nickene her inne. Man snapper jo opp litt her og der...

Skrevet

Begynner å bli trøtt jeg nå. Har lest gjennom de fleste innlegene på samtlige forum, tom ammeforumet, også jeg som ikke har ammet på 6 år!

Alt for å få tiden til å gå. Også har jeg svart litt her og der.

Skal du ikke tidlig på jobb i morgen?

forsoek aa legg deg igjen du, lag deg en varm kopp te og kryp under dynen.

jeg orker ikke legge meg enda, tror jeg skal sette meg paa balkongen aa ta en sigarett.

haaper du faar sove.

hilsen

Skrevet

Prozak er ganske aktiv her inn har jeg sett. Også Mary Poppins og Dorthe. Utrolig hva man kan få vite om de andre nickene her inne. Man snapper jo opp litt her og der...

ja det gjoer man. Jeg savner Dorthe.. hun er et uhelbredelig b-menneske hun ogsaa :)

Skrevet

forsoek aa legg deg igjen du, lag deg en varm kopp te og kryp under dynen.

jeg orker ikke legge meg enda, tror jeg skal sette meg paa balkongen aa ta en sigarett.

haaper du faar sove.

hilsen

Sitte på verandaen og fryse nå? Huttetu.

Prøver å legge meg. Nattinatt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...